Ståle Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har en litt gammel Samsung SGH-E700. Den virket fint, sa "glemte" jeg den igjen i bilen i en maned eller noe sant. Na fant jeg den igjen, men den vil ikke lade. Noen som vet hvorfor? Den vil ikke starte med ladekabelen i heller. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har en litt gammel Samsung SGH-E700. Den virket fint, sa "glemte" jeg den igjen i bilen i en maned eller noe sant. Na fant jeg den igjen, men den vil ikke lade. Noen som vet hvorfor? Den vil ikke starte med ladekabelen i heller. 8740752[/snapback] Kan være fuktighet, batterier er følsomme for temperatur-svingninger - det kombinert med et "slitt" batteri kan føre til at batteri må byttes. Eller at tlf er litt furten etter en måned i bilen ;-) Enten prøv med et annet tilsvarende batteri eller en tur på verksted Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Det fikk et helt nytt batteri for .. tja.. 4 maneder siden kanskje. Fuktighet.. jeg vet ikke.. Den har ligget inne i et par dager. Burde ikke telefonen starte opp selv om batteriet ikke virker? Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det fikk et helt nytt batteri for .. tja.. 4 maneder siden kanskje.Fuktighet.. jeg vet ikke.. Den har ligget inne i et par dager. Burde ikke telefonen starte opp selv om batteriet ikke virker? 8742207[/snapback] Hvordan skal du klare å starte opp telefon uten strøm ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Den vil ikke starte med ladekabelen i heller. 8740752[/snapback] Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Den vil ikke starte med ladekabelen i heller. 8740752[/snapback] 8748662[/snapback] Har den gjort det før (før du lot den stakkars telefonen være igjen alene i bilen) - når du ikke har hatt batteriet i da ? ladekabler går som regel inn på batteri->telefon -> power on. Hvis batteri = gone -> phone dead...? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 batteriet og ladekabelen er i, men den vil ikke starte. Men selv om batteriet ikke virker.. burde den ikke starte opp med ladekabelen i? Bare at telefonen ikke virker uten ladekabelen i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå