Gå til innhold

Hvilken ser best ut? Kort webside Spørsmål.

Hvilken menylinje ser best ut?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken menylinje ser best ut?

• 1- hvit menylinje.
      36
    • 2- grå menylinje.
      12

Anbefalte innlegg

Den hvite versjonen er helt klart mest leselig.

Jeg har noen tilleggsspørsmål til trådstarter:

Hvorfor starter menyen akkurat der den starter? Er den tilfeldig plassert? Hva med å la den starte på samme vertikale linje som resten av teksten?

Om du tenker over alle slike små detaljer, får du plutselig et mer gjennomført og bedre design.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har noen tilleggsspørsmål til trådstarter:

Hvorfor starter menyen akkurat der den starter? Er den tilfeldig plassert? Hva med å la den starte på samme vertikale linje som resten av teksten?

Om du tenker over alle slike små detaljer, får du plutselig et mer gjennomført og bedre design.

8753172[/snapback]

Det er jeg som har laget designet, så jeg blir vel rette personen å spørre :whistle:

Du sier noe der ja, aldri tenkt tanken engang.. Det kan fikses med få tastetrykk. Bare å starte teksten mer til venstre på siden. Men da vi kanskje siden bli "overbelastet" på venstresiden :hmm: ?

Kan prøve det, og ser om det blir bra.

Jeg setter gjerne pris på annen kritikk også :thumbup: her er linken:

http://home.no.net/crpr/

Lenke til kommentar
Hvilken av disse to versjonene synes du ser best ut? Tenker på på "menybaren"...

post-96473-1180537060_thumb.jpgpost-96473-1180537086_thumb.png

Link til siden for de som vil ta en titt.

*Gastaa er "designeren" bak siden til Team Chrissj, spørsmål taes her i tråden og vi vil si ifra til han hvis han ikke ser det selv så der alltid vil få svar fra "designeren" selv.

*Hvis dere lurer på korte, eller intetsigende innlegg, sjekk om det står TeamChrissj i signaturen til vedkommende. Hvis det ikke gjør det, skyt han!

*Som dere sikkert skjønner så er dette bare en side for en liten "klan" i Gears of War, og er ikke så forferdelig viktig, ettersom det vi legger vekt på der er forumet.

*Tips til forbedringer, hva dere synes ikke er så bra osv taes imot med stor takk.

8740734[/snapback]

Den til höyre er best synes jeg.

Den passer bedre men grafiken rett over. Det ser ut å höre sammen.

Rödt og svart passer jo også med det bildet. :!:

// Peter

Lenke til kommentar

Gå for nummer 1.

Den var mye penere å se på, nummer 2 var jo også pen, men den ble liksom litt "borte" i alt det andre :p

Den nye var faktisk finere.. ikke ett dumt valg :p

Edit: Leif er ute i skogen :O

Endret av tarcon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...