vbjornevik Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei. Jeg bare lurte på om det er noen som vet om hvor fort man kjører lovlig så lenge man er under 16? Er det de samme reglene som før med at folk under 16 ikke får lov å kjøre fortere enn 10 knop? Takker for alle svar (Vil vite om jeg kjører veldig ulovlig ) Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Kort og enkelt, ja Men ikke så mange som bryr seg om det, bare du kjører fint når det er politi til stede går det fint... Endret 30. mai 2007 av csViRuS Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Så jeg blir ikke stoppet så lenge jeg kjører pent og ikke altfor fort "inne" i skjærgården? Men at jeg kan gi litt mer guffe ute i fjorden? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Så jeg blir ikke stoppet så lenge jeg kjører pent og ikke altfor fort "inne" i skjærgården? Men at jeg kan gi litt mer guffe ute i fjorden? 8740799[/snapback] ' Kjører du aleine? isåfall er det vel 10knop Men har du med en voksen kan du vel kjøre så fort du bil Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Ja, det vet jeg Men har bare toseter, og skal jeg ha med pappa ut kommer ikke båten til å gå fortere enn 10 knop Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Så jeg blir ikke stoppet så lenge jeg kjører pent og ikke altfor fort "inne" i skjærgården? Men at jeg kan gi litt mer guffe ute i fjorden? 8740799[/snapback] Nei mest sannsynlig ikke, men møter du på en skikkelig suring kan du risikere bot.... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ja, det vet jeg Men har bare toseter, og skal jeg ha med pappa ut kommer ikke båten til å gå fortere enn 10 knop 8741017[/snapback] Haha :!: Tror nesten aldri jeg har sett polisen... Bare kjør forsiktig der det er myer folk/båter, ellers kan du nok gjøre som du vil Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg, eller.. familien har hytte på krokeide.. der har jeg sett politiet en gang, og det var når en syk mann hadde rømt fra sykehuset og var sist observert på krokeide.. Da var det politibåt Da ble jeg litt redd Men da kjørte jeg nesten lovlig.. nesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå