Yamato47 Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 1. hw.no er bra. 2. Hvorfor teste wd og maxtor mot hverandre, med IBM som referanse, istedenfor alle tre diskene i en stor test? ho ho ho ahb Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Sikkert fordi IBM er testa fra før og ikke er altfor ny på markedet i forhold til WD 800BB og Maxtor. WD er best på ytelse, støy og pris. Angrer ikke ett øyeblikk på at jeg valgte denne disken. Telcontar Lenke til kommentar
Buggah Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Angrer heller ikke en støyt på det! Har 6 stk av WD 80 Gb diskene nå Virker veldig bra. Kjappe, støysvake og lav varmeutvikling i forhold til IBM! :smile: Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Quote: 2. Hvorfor teste wd og maxtor mot hverandre, med IBM som referanse, istedenfor alle tre diskene i en stor test? sikker fordi ibm 60gxp serien ikke inkluderer 80gb, siden det var 80gb de testet Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Quote: On 2001-12-27 23:12, Buggah skrev:Angrer heller ikke en støyt på det!Har 6 stk av WD 80 Gb diskene nåVirker veldig bra. Kjappe, støysvake og lav varmeutvikling i forhold til IBM!:smile: Seks stykker! Du kjører dem RAID oppsett regner jeg med, høres ut som et råskinn av en maskin. Telcontar Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Må si jeg ble skuffet over Maxtor diskene da jeg leste testen! Hadde tenkt til å kjøpe Maxtor.. men ikke nå lenger nei. WD er da et bedre valg. Det er som er så "SYND" med IBM er at diskene er veldig kjappe og billlige (1200,-kr for IBM 60GXP 60GIG @ PSData.no) men så forbannet upålitelige! Etter all dritten jeg har hørt om IBM tørr jeg ikke satse på dem. Uansett støyer diskene MYE og utvikler masse masse varme :sad: Det er jo dritt.. men men.. Western Digital er tydeligvis valget da!! SeaGate kunne jo også vært lurt. De er vel pålitelige og ikke minst støysvake! Ikke det at SeaGate er med i testen dah Lenke til kommentar
Howard Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Quote: Telcontar skrev (2001-12-27 23:09):Sikkert fordi IBM er testa fra før og ikke er altfor ny på markedet i forhold til WD 800BB og Maxtor. Helt korrekt :smile: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 har seagate barracuda IV og er kjempefornøyd med den. Bråker ikke og virker både solid og bra Lenke til kommentar
extreme Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Kjøp den nye Western Digital harddisken med 8MB Cache. Raskeste IDE harddisken på marketedet Finnes i 100 og 120GB 100gb koster 2800,- på databutikken.com/no Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Ja, den nye WD'en er pokker meg så rask.. men dessverre ganske så dyr.. leste at en fyr på forumet hadde 2 x IBM 60GXP (RAID0) og fikk 26,000 i SiSoft Sandra HD bench. Den nye WD disken alene (altså èn disk) fikk 28,000 i samme testen.. tenk deg to sånne i RAID0! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 WD er best ja. De er best på ytelse, og de er veldig stillegående... Har tenkt til å kjøpe meg en stor treig Maxtor til å ha Mp3 og Divx på. begynner å bli litt lite plass på min WD Caviar 40giga... når du har ADLS så fyller det seg fort opp gitt!! Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Tenker det samme som deg Norpheus, har WD disk nå og skal kjøpe meg treg billig Maxtor 60GB til MP3 samlingen og annnet rusk og rask, bare 1295kr for 60GB. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå