Gå til innhold

80-gp harddisk-test

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-12-27 23:12, Buggah skrev:

Angrer heller ikke en støyt på det!

Har 6 stk av WD 80 Gb diskene nå

Virker veldig bra. Kjappe, støysvake og lav varmeutvikling i forhold til IBM!

:smile:

Seks stykker! Du kjører dem RAID oppsett regner jeg med, høres ut som et råskinn av en maskin.

Telcontar

Lenke til kommentar

Må si jeg ble skuffet over Maxtor diskene da jeg leste testen! Hadde tenkt til å kjøpe Maxtor.. men ikke nå lenger nei. WD er da et bedre valg. Det er som er så "SYND" med IBM er at diskene er veldig kjappe og billlige (1200,-kr for IBM 60GXP 60GIG @ PSData.no) men så forbannet upålitelige! Etter all dritten jeg har hørt om IBM tørr jeg ikke satse på dem. Uansett støyer diskene MYE og utvikler masse masse varme :sad: Det er jo dritt.. men men.. Western Digital er tydeligvis valget da!! SeaGate kunne jo også vært lurt. De er vel pålitelige og ikke minst støysvake! Ikke det at SeaGate er med i testen dah

Lenke til kommentar

Ja, den nye WD'en er pokker meg så rask.. men dessverre ganske så dyr.. leste at en fyr på forumet hadde 2 x IBM 60GXP (RAID0) og fikk 26,000 i SiSoft Sandra HD bench. Den nye WD disken alene (altså èn disk) fikk 28,000 i samme testen.. tenk deg to sånne i RAID0! :grin:

Lenke til kommentar

WD er best ja. De er best på ytelse, og de er veldig stillegående...

Har tenkt til å kjøpe meg en stor treig Maxtor til å ha Mp3 og Divx på. begynner å bli litt lite plass på min WD Caviar 40giga... når du har ADLS så fyller det seg fort opp gitt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...