tiboine Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 hei. De siste ukene så har det vært slit å laste fram nettsider. må ofte oppdatere flere ganger før det blir lasta fram. "connection timed out". men direkte nedlastinger går helt smertefritt. (oppdateringer, torrents, etc) Jeg spiller også World of warcract. Og det tar ytterst lang tid å få lasta inn teksturer og sånt. Har sjekka for virus og sånt. og har xp firewall. noen som har noe lurt å komme med? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Bra du nevner alt om utstyret du bruker...! Har du trådløs så krypter i tilfelle andre bruker linja di. Slå av og på router/modem for å nullstille det i tilfelle det har hengt seg opp. Bruker du bittorrent så begrens upload til 70% og antall connections til f.eks 30 globalt i torrentprogrammet. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 som sagt. gjelder kun web. og upload har jeg strupa der det trengs. nedlastinger av torrents og direkte filnedlasting funker som det skal. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det som skjer når du laster ned med mange forbindelser eller du makser linja er at routeren blir treg pga overbelastning. En annen ting er at DNS lookup går tregt pga overbelastning eller dårlig ping. Det kan da hjelpe å sette fast IP og DNS direkte i PC. Velger du DNS fra din ISP eller 195.159.0.100 / 195.159.0.200 så kan du få bedre respons. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 ok. hvor gjør jeg det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå