Lekser Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Her har vi en tråd hvor vi kan diskutere alt om onani. Folk kan komme med spørsmål om emnet osv. Jeg kommer med det første spørsmål: Har onani noen bivirkninger? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ja, det er sterkt avhengighetsskapende. Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Ja, det er sterkt avhengighetsskapende. 8740142[/snapback] Ja, men noen alvorlige, som kan gjøre skade. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tja.. Finnes jo farlige måter å tilfredstille seg selv da. Har jo de som strammer belter rundt halsen o.l, som faktisk har dødd av det. Men vanlig onani skal jo ikke være farlig, akkurat. Lenke til kommentar
kenborge Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 hvis du ikke er FOR hardhendt så skulle det nok gå bra... Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 hvis du ikke er FOR hardhendt så skulle det nok gå bra... 8740186[/snapback] Hva mener du med hardhendt? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det er bare å runke/onanerer, ikke noe negativt med det. Hvis du IKKE runker/onanerer så er det nok en del "skader" som kan oppstå, at du ikke blir sikker på din egen kropp for eksempel. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Bare fordeler med onani såvidt jeg vet. Minsker faren for prostatakreft Virker avslappende Her er mer informasjon fra Wikipedia. Endret 30. mai 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Mellom ballene og endetarmsåpningen går det en "kabel" som bringer sæden. Klem der, og det kommer ikke sæd! Flott triks. Hender ofte at du må pisse i ettertid, og da ser pisset litt annerledes ut. Ingen bivirkninger. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Mellom ballene og endetarmsåpningen går det en "kabel" som bringer sæden. Klem der, og det kommer ikke sæd! Flott triks. Hender ofte at du må pisse i ettertid, og da ser pisset litt annerledes ut. Ingen bivirkninger. 8740464[/snapback] Vet ikke om du mente det ironisk, men uansett så vil jeg ikke anbefale de som ikke vet bedre å høre på dette da en ved denne metoden kan presse sperm inn i blæra. Dette er ikke bra hvis en gjør ofte. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Mellom ballene og endetarmsåpningen går det en "kabel" som bringer sæden. Klem der, og det kommer ikke sæd! Flott triks. Hender ofte at du må pisse i ettertid, og da ser pisset litt annerledes ut. Ingen bivirkninger. Er det ikke sånn at kroppen hele tiden produserer sæd? hvis du da gjør dette 8-10 ganger og så gjør det en gang hvor du slipper opp, vil ikke da all spermen du har i ballene komme ut ? Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Haha, redd for det ukjente eller, P-in-P? Nei, det funker og det er ikke farlig whatsoever. Om du vil bruke metoden eller ikke, bryr ikke jeg meg om. Den er god, for sæd er ikke alltid passende. F.eks. hvis du er på vei inne i dama, da drar du den ut, bruker trikset = ikke søl i dama, ikke søl på dama og ikke søl på senga! Magnus: Feil. Jeg vet ikke hvordan produksjonen av sæd er, men det kommer ut i pisset før eller siden uansett. Det er ikke farlig. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Haha, redd for det ukjente eller, P-in-P? Nei, det funker og det er ikke farlig whatsoever. Om du vil bruke metoden eller ikke, bryr ikke jeg meg om. Den er god, for sæd er ikke alltid passende. F.eks. hvis du er på vei inne i dama, da drar du den ut, bruker trikset = ikke søl i dama, ikke søl på dama og ikke søl på senga! Magnus: Feil. Jeg vet ikke hvordan produksjonen av sæd er, men det kommer ut i pisset før eller siden uansett. Det er ikke farlig. 8742088[/snapback] A somewhat controversial ejaculation control technique is to put pressure on the perineum, about halfway between the scrotum and the anus, just before ejaculating. This can, however, redirect semen into the bladder (referred to as retrograde ejaculation). If repeated on a regular basis, this technique could cause long term damage due to the pressure put on the nerves and blood vessels in the perineum. Men du vet vel bedre regner jeg med Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg vet av egne erfaringer jeg. Bruker trikset ofte. Bare husk å "tømme tanken" da. Problemet du tenker på oppstår vel hvis du runker tre ganger til dagen i et år og aldri får utløsning, da kan det bli farlig. Hvis du bruker trikset på hytta hvor brødre sover i senga under, i senga eller bare ikke gidder sølet en gang i blant, da skjer det ikke noe. Prøv. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Selv om en røyker som en damp fra 10år til 80år uten å få kreft betyr ikke at røyk ikke er skadlig... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Selv om en røyker som en damp fra 10år til 80år uten å få kreft betyr ikke at røyk ikke er skadlig... 8742561[/snapback] da har vel vedkommende kanskje fått andre skader av det Men så lenge en onanerer på "vanlig" måte, så er det vel ingenting negativt med det, bare positivt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Den store onani-tråden finnes allerede. jeg foreslår at resten av diskusjonen foregår der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg