Mez Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hei! Er selv ganske nybegynner både innen fotografering og redigering. Legger ved etpar bilder som jeg tok i vinter. Noen som klarer å få no bra ut av bildene? Har ikke prøvd så mye selv, men legger ut mine forslag om jeg får til noe bra Bildene er helt originale. Bildene er trykkbare... Sorry, fant ikke riktig kategori. Takk for at du flytta den Endret 30. mai 2007 av Mez Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Dette var bra til å være nybegynnerbilder. Jeg syntes det ble veldig bra at du fikk med at tåken hadde lagt seg ned i dalen. Lykke til videre Lenke til kommentar
Mez Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Dette var bra til å være nybegynnerbilder. Jeg syntes det ble veldig bra at du fikk med at tåken hadde lagt seg ned i dalen. Lykke til videre 8741877[/snapback] Takk takk, om du vil prøve å gjøre bildene bedre så prøv gjerne det. Er ikke så flink med redigering selv, som du ser så er bildene helt originale... Endret 30. mai 2007 av Mez Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det var kjempeflott himmel på alle sammen, likte det øverste best. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Kan ikke si at jeg synes at noen av bildene var noe særlig(utenom den i midten kanskje), men du viser potensiale når det kommer til øye for farger. Komposjonen er ikke heeelt på jordet heller.. Hvis du er villig til å jobbe, utviikle deg så har du sikkert potensiale som fotograf, bare vit at det er ikke noe som nødvendigvis kommer av seg selv. Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Syntes alle bildene var bra: det første var det beste:) Kanskje det er litt for mye lys i det siste... Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Todelt. Alle bildene faller nok gjennom totalt sett siden de komposisjonsmessig, teknisk og innholdmessig bærer preg av å være 'snapshot' av fin stemning. Skal bilder stå rettmessig frem på web må du nok også lære deg etterarbeid (det elementære). Men. Veldig positivt at du har kommt deg ut på en tid av døgnet hvor det er fantastisk fotolys (rett etter solnedgang). Dette er noe av det viktigeste av alt. Å være på rett plass når lyset er på sitt fineste. Med litt trening kommer det jeg nevnte som minus, seg fort. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Bra motiv på bilde 1. Blir to feite svarte belter der, skulle kanskje ha gjort det tidligere på kvelden. På bilde 2 har du fint motiv og utsnitt, men jeg synes at lyktestolpene ødelegger litt, det er dog bare min mening. Bilde 3 har du veien som forstyrrer, skulle vært klipt vekk, fortsatt fint motiv. Endret 1. juni 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå