Zetec Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg bruker av og til EU-Channels for å se på TV når jeg er ute og reiser. Noen ganger når det er noe jeg vil se men ikke har mulighet til det kunne jeg tenke meg å ta det opp. Finnes det noe program jeg kan bruke for å ta opp det som går på web-tv? Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Klikkeklikke Det finnes et bedre program, men jeg kommer ikke på hva det heter nå. EDIT: Du kan jo se på denne siden. EDIT2: Jeg synes denne så interessant ut. Endret 30. mai 2007 av Jallenbo Lenke til kommentar
G Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) http://www.applian.com/avscs/ De har jo diverse programmer. Men jeg har ikke undersøkt om de kan ta opp på tidsinnstilling som du velger. Har kun benyttet muligheten til å ta opp Flash, og mine erfaringer er at noen ganger fungerer det, mens andre ganger er det ordentlig vanskelig å få den til å fange stream'en. For meg kan det virke som den liker å hente data fra "internett cache'n", og da tenker jeg på Replay A/V. Har ikke eksperimentert med kontinuerlige streams, ala webradio, eller sanntids TV. Bare helst klipp fra ting som YouTube etc. (nynorsk: førebels). Endret 30. mai 2007 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå