jakobls Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei, Er ny med speilreflekskamera, men ønsker gjerne kritikk, og helst på det tekniske. Vet at motivet ikke var det beste. (Se vedlegg) Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg tror kanskje det ville blitt penere hvis personen som skrev satt på den siden av steinhaugen det var mest plass i bildet på. Altså til venstre, eller flyttet kameraet til høyre. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Synes det var et veldig pent motiv, jeg Men fargemetningen er veldig "off". Jeg ville stilt ned fargemetningen flere hakk... Lenke til kommentar
jakobls Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Takk for kritikk. Skal prøve å sette ned fargemetningen. V3se7: Det var ett spontanbilde, men det er fullt mulig for meg å ta ett nytt ett. Får prøve en dag. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Som sagt tidligere har du bommet på fargemetningen.. Blåfargen blir alt for skrikende.. Ellers et fint bilde.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvis du ønsker kritikk på det tekniske, så er det heller ikke dumt å legge ut tekniske data om bildet (fra EXIF) - når du velger "save for web" i Photoshop forsvinner denne informasjonen. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg syntes det var bra, men jeg tror det kunne blitt bedre uten personen og den veldig knæsje blåfargen Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er det på Valderøya med Vigra i bakgrunn? Ligner stort, og i så fall har jeg navnet mitt i samme boka Komposisjonsmessig er det jo et helt greit bilde, men ta en runde til med etterbehandlingen din. Spesielt himmelen ser ikke god ut, men det er jo allerede kommentert. Jeg synes det var en spennende løsning å plassere vedkommende til høyre i bildet, det naturlige (og som de aller fleste ville gjort) hadde vært å plassere vedkommende på venstre side for at han skal se inn i bildet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg ville hatt personen i profil lent inntil den varden istedet for rett på. Blåfargen var fin den, men det er bare meg Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Greit motiv, men fargene skjærer i øynene mine. Er jo ikke blå, er jo nærmere turkis. Også grønnfargene på gresstustene så veldig unaturlig ut. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) The battle of Hue ( Tok dere den?) Endret 31. mai 2007 av Litejk Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 The battle of hue ( Tok dere den?) 8753333[/snapback] Ja! :!: Lenke til kommentar
andeik Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er det på Valderøya med Vigra i bakgrunn? Ligner stort, og i så fall har jeg navnet mitt i samme boka Eller kan det være Aukra i bakgrunnen fordi bildet er tatt på Gjendemsfjellet(?) ved Julsundet utenfor Molde? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Likte blåfargen veldig godt. Selv om den ikke matchet helt med vannet bak. Det var noe spesielt med bildet, men som sagt over, ble det litt "mye" på høyresiden og heller ganske tomt på venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå