Gå til innhold

Amobil.no: Mottar aldri premie etter konkurranse

Anbefalte innlegg

Hei

Såvidt jeg forsto på Nlive så valgte man N93i for at Christian skulle få telefonen før han reiste, slik han ønsket.

Uansett er det trist når ting går så skeis som dette. Det har tatt for lang tid før Christian fikk premien, og han har fått et løfte som ikke ble holdt. Det er bare å legge seg langflate og beklage.

Det er ikke vi på Amobil som har organisert denne konkurransen, men vi må ta ansvar for at ting har gått som de har gått. Vi tar med oss erfaringene fra denne saken videre, og skal gjøre vårt beste for at det aldri skjer igjen. Dette blir i alle fall første og siste gang vi bruker en mindre aktør som partner i en konkurranse, i stedet for en av de store produsentene eller nettbutikkkene.

Jeg kan ikke gi deg noen N95 Christian, men som et plaster på såret tenkte vi at du kunne få deg et valgfritt blåtannhodesett å bruke sammen med den nye telefonen. Om du får noen ekstrautgifter med utstyret (dvs at du ikke kan returnere det), dekker vi naturligvis det også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Under ventetiden ble det ytret ønske om en N95, men markedet har de siste ukene vært støvsugd også for denne modellen. Derfor ble det sendt en N93i som premie og vi håper at denne kan gjøre susen. Mobilen har fått meget gode kritikker og har et supert kamera.

Gitt at ekstrautstyret som christian hevder han har kjøpt inn til n95, burde dere gi en kompansasjon for dette, dersom det er slikt at dette utstyret ikke kan brukes på n93i, eller eventuelt skaffe han den mobilen som har blitt lovet. Dessuten virker det mistenkelig rart at leverandør av egen vilje går inn og lover en mobil i premie som ikke er å oppdrive.

edit: ser det kom noen nye innlegg mens jeg skreiv dette..

Endret av dabear
Lenke til kommentar

ELENDIG av Nlive dette. Makan til trøbbel dere skal skape for en person. Jaja du fikk vel en premie til slutt Christian, men ikke den du var lovet. SKUFF!

Bra og se at Amobil tråpper inn og tilbyr trøstepremier.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Amobil må absolutt ikke klandres for annet enn å ikke ha forsikret seg om at Christian ville få mobilen sin umiddelbart.

I konkurransen Christian vant var det premie både til beste video og en tilfeldig stemmer. Begge premiene var N93i.

Av de innsendte filmene, var det Uoppmerksom som klarte å kapre lesernes gunst. Vi gratulerer Erlend Storsul Opdahl med en velregissert film, og et nytt eksemplar av videotelefonen Nokia N93i. Premien har en verdi på 6500 kroner og leveres av Nokia Norge.

Erlend fikk mobilen sin etter noen dager, og den var levert rett fra Nokia.

Vi lovet også å gi bort et eksemplar av N93i til de som stemte. Vinneren vi har trukket er Christian Heimdal Sunde. Denne premien er levert av Norwaylive.

Christian vant en telefon fra NorwayLive, altså er det der glippen ligger.

Men jeg håper Amobil også tar lærdom av denne tragiske saken og sjekker opp leveringsforholdene for premier levert av andre i fremtidige konkurranser, eller sørger for å ha premiene i hende før de loves bort.

Lenke til kommentar

Hei

Etter noen timer med mobilen kan jeg ikke akuratt si jeg er veldig imponert over den. Den er treg! :p Men uansett, jeg har fått ordnet opp med ekstrautstyret til N95 som jeg kjøpte, og jeg skal få noe tilbehør til telefonen av amobil.no. Jeg er litt usikker på hva, men jeg skal nok finne ut av det ;)

Mvh

Christian

Endret av Christian_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vinner Christian fikk tilslutt sin mobiltelefon N93i, som var en gave gitt av Nlive.no i forbindelse med konkurranse på amobil.no. Opprinnelig var premien en N93i, men like etter at konkurransen ble avviklet hadde de største leverandørene problemer med å levere den aktuelle telefonen pga høy etterspørsel i marked. Under ventetiden ble det ytret ønske om en N95, men markedet har de siste ukene vært støvsugd også for denne modellen. Derfor ble det sendt en N93i som premie og vi håper at denne kan gjøre susen. Mobilen har fått meget gode kritikker og har et supert kamera.

Vi presiserer at amobil.no ikke har noe å klandres for i denne saken, her er det vi som kun vært litt uheldige med leveransetid på mobiltelefonen på grunn av at den var veldig populær i markedet og på ett tidspunkt umulig å oppdrive.

Vi ønsker god sommer og lykke til med N93i!

Beste hilsen

nlive.no

8969210[/snapback]

Dere skal selvfølgelig ha et aldri så lite pluss i boka for å ha svart her i tråden, men synes det dere sier er relativt tynt.

Dere skylder på tomme leverandører, noe som forsåvidt er en grei unnskyldning om det gjelder 2 uker eller lignende, ikke flere måneder. Det er ingen tvil om at N93i, en dyr mobil med relativt lite marked, ikke var vanskelig å få tak i om man ventet noe mer enn noen uker. Stryk det argumentet fra listen din.

Det samme gjelder N95. Her kan vi vel øke det til 3-4 uker for å være snille, men hvis man ønsker å få tak i en N95 er det en god stund siden det har vært noe problem.

Dere har ikke vært _litt_ uheldige, og dere har egentlige ikke vært uheldige i det hele tatt. Ventingen vinneren har vært utsatt for skyldes ikke hell eller uhell for dere, men dårlig oppfølging, brutte løfter og totalt sett helt uprofesjonell oppførsel fra deres side. Vinneren er den eneste som var uheldig og vant mobil fra dere og ikke direkte fra Nokia.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er helt overasket over at et firma som sier de skal gi ut en mobil ikke har den i hånda:O... Det er dårlig :thumbdown: Christian var uheldig, og fik heller ikke den mobilen han senere hadde blitt lovet :thumbdown: NorwayLive er er firma jeg aldri kommer til å bruke etter dette :thumbdown:

Konklusjon, Amobil: Bruk større leverandører som man kan stole på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...