Christian_ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Hm, ja. Da har det snart gått enda en mnd. Og ingen telefon har dukket opp. Jeg ble sjeleglad når jeg fikk vite at jeg skulle få en N95 istedet fordi jeg måtte vente så lenge. Og jeg trodde alt skulle være i orden nå. Men det var det visst altså ikke. De skulle visstnok kjøpe telefonen i en butikk for noen uker siden. Men det virker som at det ikke har skjedd Kjipt! Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dette begynner å bli vel drøyt synes jeg! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvorfor er den [LØST]? Dårlige saker det her fra amobil! Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Hvorfor er den [LØST]? Dårlige saker det her fra amobil! 8921587[/snapback] Trodde at det var i orden da jeg endelig fikk svar. Og glemte å fjerne [LØST] når jeg postet på nytt Nå er den fjernet iallefall Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dette er jo direkte flaut fra amobil sin side. Lenke til kommentar
epyks Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det er ikke bare flaut, det er helt amatørmessig. Når til og med noen fra amobil beklager seg i denne posten og sier at alt ordnes opp, og sier på telefon at de skal kjøpe den i butikken, men fortsatt ikke sender, da kan man begynne å lure. Hva slags "kunde"service er det? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ja, det er bare å fortsette å klage til du får premien din Christian_, dont give up Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det som er synd er det at du ikke er den første som har opplevd slike bekreftelser som ikke blir til noe. Med VG i ryggen burde man vel slippe slike saker. Stå på, hva med en mail til redaktør i VG? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Skal ikke gi opp. Reiser bort om en uke, og hadde gledet meg til å teste ut mobilen. Menmen, jeg får mase videre. Ser mange tror det er amobil.no som har gjort feilen her. Det er ikke tilfellet. Amobil.no hadde konkurransen, men det var en annen side som skulle levere telefonen. Det er denne siden jeg venter på telefonen fra. Jeg spurte egentlig her fordi amobil.no kunne prate med dem og kanskje sørge for at telefonen faktisk kom. Mvh Christian Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hei, Som det påpekes i tråden, er det ikke Amobil som har stilt opp med denne premien. Vi har delt ut flere titalls telefoner de siste årene uten problemer, her har vi et meget godt samarbeid med produsentene. Denne gangen er det nettstedet NorwayLive som etter eget ønske har fått lov til å stille opp med premie. Vi ante ikke noe om at det hadde vært tull med utsendelsen før Christian opprettet denne tråden. Siden har vi vært i kontakt med NorwayLive flere ganger for at Christian skal få premien sin. Svarene har vært som følger: 15. mars: - Mobilen er bestilt, men det er noe ventetid, så den blir sendt når vi mottar den. 4. juni: - hei øystein, dette var jeg virkelig ikke klar over. beklager så mye. jeg skal ta det med adm så fort som mulig Og senest da Christian ble lovet en Nokia N95 som plaster på såret for noen uker siden. Om dette drar lenger ut vil vi betale premien til Christian av egen lomme, som lovet tidligere i tråden. Vi kommer naturligvis ikke til å samarbeide med NorwayLive igjen. Håper det kan være oppklarende, så satser vi på at dette løser seg veldig snart. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Jeg synes vel at Amobil på et tidligere tidspunkt burde ha kjøpt en mobil til Christian for så å viderefakturere NorwayLive. Forstår at Amobil helst ikke vil gjøre dette, da de mest sannsynlig vil gå på en økonomisk smell. Men som et seriøst nettsted er det viktig at man setter brukerne i fokus. Det er jo tross alt disse man lever av. Synes også at det litt dumt å skylde på NorwayLive, selv om de teknisk sett har ansvaret her. Vi som brukere forholder oss til Amobil, og jeg synes de selv må ta ansvaret hvis produsent/leverandør ikke holder sin avtale. Håper dette ordner seg for den "heldige" vinneren Endret 23. juni 2007 av computerwelt Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Ikke gi noe som helst skyld til amobil.no her. De var ikke klar over at jeg ikke hadde mottatt telefonen før jeg kontaktet dem. Og jeg syntes de har gjort en bra jobb. Jeg kan ikke få sagt det nok: Det er ikke amobil sin skyld at dette har skjedd! Ser nå at amobil har kontaktet siden og gitt dem streng beskjed om at nå bør det skje noe. Får håpe at det faktisk skjer denne gangen da. Takk for oppklarende svar SiRO EDIT: Jeg synes vel at Amobil på et tidligere tidspunkt burde ha kjøpt en mobil til Christian for så å viderefakturere NorwayLive. Forstår at Amobil helst ikke vil gjøre dette, da de mest sannsynlig vil gå på en økonomisk smell. Men som et seriøst nettsted er det viktig at man setter brukerne i fokus. Det er jo tross alt disse man lever av. Synes også at det litt dumt å skylde på NorwayLive, selv om de teknisk sett har ansvaret her. Vi som brukere forholder oss til Amobil, og jeg synes de selv må ta ansvaret hvis produsent/leverandør ikke holder sin avtale. Håper dette ordner seg for den "heldige" vinneren 8928315[/snapback] Skjønner hva du mener. Jeg tror jeg ser det på en litt annen måte Mvh Christian Endret 23. juni 2007 av Christian_ Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Ja, nå tror jeg faktisk alt er i orden. Har kommet litt lengre enn forrige gang. Nå har de fått telefonen, og har bedt meg om navn og adresse, samt personnummer fordi det skal føres som gave/premie. Uansett, om de sender den i dag eller i morgen, så regner jeg med at jeg har den denne uka. Får håpe alt er i orden denne gangen da... Har ventet spent flere ganger. Christian Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Ja, nå fikk jeg faktisk en telefon!! Men ble litt småskuffa når jeg så at det ikke var en N95 jeg hadde fått, men en N93i, som jeg riktignok vant opprinnelig. Men jeg har kjøpt utstyr til N95, så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre... Jeg snakket med to forskjellige personer fra NorwayLive, og det var en som sa at jeg skulle få en N95, og han sa at han hadde snakket med person nr.2 om det og at det var greit. Dette har visst ikke person nr.2 som skulle ordne med telefonen fått med seg Jaja..... Er litt smålei nå Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Dette er HELT latterlig. Amobil er nå notert som en fullstendig useriøs bedrift. Lenke til kommentar
Nlive Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Vinner Christian fikk tilslutt sin mobiltelefon N93i, som var en gave gitt av Nlive.no i forbindelse med konkurranse på amobil.no. Opprinnelig var premien en N93i, men like etter at konkurransen ble avviklet hadde de største leverandørene problemer med å levere den aktuelle telefonen pga høy etterspørsel i marked. Under ventetiden ble det ytret ønske om en N95, men markedet har de siste ukene vært støvsugd også for denne modellen. Derfor ble det sendt en N93i som premie og vi håper at denne kan gjøre susen. Mobilen har fått meget gode kritikker og har et supert kamera. Vi presiserer at amobil.no ikke har noe å klandres for i denne saken, her er det vi som kun vært litt uheldige med leveransetid på mobiltelefonen på grunn av at den var veldig populær i markedet og på ett tidspunkt umulig å oppdrive. Vi ønsker god sommer og lykke til med N93i! Beste hilsen nlive.no Lenke til kommentar
xelA Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det hadde kanskje vært en ide å faktisk ha telefonen for hånden, før dere lover den ut som premie? :/ Lenke til kommentar
3121 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Makan... Hvor får dere telefonene deres fra? Støvsugd? Her har dere sikkert strukket dere langt for å sjekke.... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Skuffet på trådstarters vegne. Synd at han hadde kjøpt utstyr til N95, og fikk en eldre. Synd at han måtte vente så ufatterlig lenge, amobil burde gått opp og tatt ansvar. Synd at han ble lovet en bedre mobil fordi han hadde ventet så lenge. Greit nok at de er utsolgt mange steder, men på komplett får de inn N95 om 11 dager.. Endret 29. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Hei Jeg kan ikke si jeg klager. Var jo først og fremst en N93i jeg vant. Men det at jeg senere fikk vite at det var greit med en N95, men ikke fikk den allikevel, syntes jeg var litt skuffende. De kunne i det minste ha sagt ifra om dette før jeg bestilte masse ekstrautstyr til telefonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå