Christian_ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hei Jeg vant for 3(!) måneder siden en konkurranse på amobil.no, hvor premien var en mobiltelefon. Jeg forstod det slik at telefonen ikke ble levert av amobil.no, men at de hadde samarbeidet med en annen webside som skulle gi meg telefonen. Når jeg hadde vunnet konkurransen, kontaktet jeg dette nettstedet, og de sa at telefonen var rett rundt hjørne. Toppers tenkte jeg. Men etter en måned hadde det ikke dukket opp noen mobil. Jeg tok kontakt på nytt, og nok en gang var telefonen på vei. Jeg ventet tolmodig og ukene gikk. Ingen telefon dukket opp. Jeg har purret jevnlig, men uten resultat. Nå nesten tre måneder senere, får jeg ikke svar fra dem en gang. Hva bør jeg egentlig gjøre? Mvh Christian Endret 22. juni 2007 av Christian_ Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du bør i hvert fall ikke gi opp! Det er det verste en kan gjøre. Bare fortsett og purre, med tettere og tettere mellomrom. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Hehe, jeg har purret ofte. Har ventet på mobilen lenge! Den begynner jo nesten å bli gammel. Må snart kjøpe ny fordi den ikke er bra nok Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hva slags mobiltelefon er det snakk om egentlig? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Hehe, det er snakk om en Nokia N93i Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Har gjort det og. Men får ikke svar derifra heller ironisk nok Tror han jeg snakket med fra amobil i starten er bortreist eller noe. Noen fra amobil.no som kan gi meg et svar? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hæ? - Dette er jo helt uhørt. Hvordan kan man love premier som ikke dukker opp? Er Amobil så useriøse? Det visste jeg ikke. Sørg for at folk får sine premier. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 I ett slikt tilfelle bør helt klart amobil skaffe premien og så fakturere den som skulle levert telefonen. Det er jo amobil sitt rykte som får svi og ikke leverandøren av premien som ingen (ihvertfall ikke jeg) aner hvem er. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ganske kjipt å få en "utdatert" telefon nå da. Har lest mange ganger opp igjennom årene at hw-nettverket har problemer med å levere premier til vinnerene. Synes de burde slå på stortrommen og gi deg en N95 som kompensasjon! Ikke gi opp ihvertfall! Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hehe, takk for støtten. Jeg får prøve å ta kontakt med amobil en gang til. Syntes egentlig det hele virker en smule useriøst. EDIT: Ganske kjipt å få en "utdatert" telefon nå da. Har lest mange ganger opp igjennom årene at hw-nettverket har problemer med å levere premier til vinnerene. Synes de burde slå på stortrommen og gi deg en N95 som kompensasjon! Ikke gi opp ihvertfall! 8747590[/snapback] Hehe, ja en N95 hadde gjort seg. Den er jo faktisk bedre enn N93i på video. Og jeg vant jo telefonen i en videokonkurranse ;P Men, jeg er litt usikker på hvem jeg kan kontakte i amobil.no. Finner ingen mailadresse som jeg kan bruke. Har jo selvfølgelig mailadressen til "Øystein", redaktøren som tok kontakt med deg i starten. Men det virker som jeg sa over at han er bortreist. Har ikke kommet noen nyheter fra han i det siste. Endret 31. mai 2007 av Christian_ Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hei. Dette holder selvsagt ikke mål! Jeg vet ikke hva som har gått galt, men vi skal ta tak i dette over helgen, så regner jeg med at alt ordner seg. Beklager til deg Christian_ som sitter og venter! Telefonene som går ut i konkurranser sendes som regel alltid direkte fra produsent eller lignende, så i ett eller annet ledd har noe gått galt. Endret 1. juni 2007 av hitokiri Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Hei.Dette holder selvsagt ikke mål! Jeg vet ikke hva som har gått galt, men vi skal ta tak i dette over helgen, så regner jeg med at alt ordner seg. Beklager til deg Christian_ som sitter og venter! 8757262[/snapback] Tusen takk for svar Jeg er vanligvis veldig tolmodig, men ble selvsagt litt forvirret her Da er det tilbake til matteboka. Får legge dette til side til matteeksamen er fullført Mvh Christian Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kan for ordens skyld sies at vi alltid legger ut for premien i de tilfellene der leverandører ikke får sendt ut produktet de har lovet. Disse leverandørene blir selvsagt aldri brukt som sponsorer i konkurranser igjen. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Da har jeg fått svar fra begge parter Får håpe det skjer noe nå. Mvh Christian Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Joho! Snakket med siden i dag, og de sa at jeg skulle få en N95 istedet! Denne gangen skulle de gå i en butikk og kjøpe den slik at de slapp å vente på den hos en leverandør. Utrolig greit at de ordner opp på en så grei måte Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Joho! Snakket med siden i dag, og de sa at jeg skulle få en N95 istedet! Denne gangen skulle de gå i en butikk og kjøpe den slik at de slapp å vente på den hos en leverandør. Utrolig greit at de ordner opp på en så grei måte 8844017[/snapback] Flott gjort av Amobil, bra det løser seg. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Så bra det løste seg! Og grattis med N95! Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Hehe, får håpe jeg ikke må vente lenge før den kommer da ;p Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det var bra gjort av amobil ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå