The.Arisen.One Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Sier ikke mer, annet enn at jeg bor i Trondheim... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Vær så vennlig å redigere topicen din dah. Den er gyelig å bryter med ALT av regler på forumet. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Wow.......kjempeflott. Bare så synd at Rogaland is so far away from me.......:-) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 hvorfor i linker du til en nyhet som kun er interesant for historikere? Den ble jo publisert 14.06.2002 11:58 Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg bor i Stavanger, MEN sitat : "Tilbudet har gått ut til kunder i Sola og Bryne, og på Hundvåg i Stavanger." F**N, eg bor på ullandhaug! Lenke til kommentar
Azton Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Egentlig ganske gammelt nytt da.. Dumt at de bygger ut på de plassene i stedet for store deler av stavanger + sandnes. Håper de baer bygger ut her jeg.. Det hadde vert noe det - Azton Lenke til kommentar
glabba Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Håper de bygger ut hos meg også, men det er gammelt nytt. Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hvor dere andre fra Stavanger bor da? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Sola her :wink: Men de bygger ikke ut akkurat her jeg bor desverre. Tipper de som leier ut hybler på disse stedene kan tjene litt ekstra godt Ungdommen kommer jo til å sloss om de, hehe. I know I would! Lenke til kommentar
Nerd_fx Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Kjenner noen som har dette. Med det samme de fikk det så lå hastigheten på ca. 22 Mbit/s, nå ligger den på 'bare' 12 Mbit/s... Lenke til kommentar
durabit Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hehe, jeg bor i nabogaten til en gate som bygges ut på Sola så det er håp for meg Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Kjenner noen som har dette. Med det samme de fikk det så lå hastigheten på ca. 22 Mbit/s, nå ligger den på 'bare' 12 Mbit/s... En jeg kjenner hadde 32Mbi/s et par dager Lenke til kommentar
smetho Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Kjenner noen som har dette. Med det samme de fikk det så lå hastigheten på ca. 22 Mbit/s, nå ligger den på 'bare' 12 Mbit/s... En jeg kjenner hadde 32Mbi/s et par dager Et par dager? Hva er vitsen med det? Bare tortur jo! 2 dager med det og han sitter resten av året og gremmer seg! :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå