datageek Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 hey, jeg har nettop fått en bærbar pc. Men når jeg skulle gå inn på vårt trådløst internett, så kommer "Siden kan ikke vises" selv om det står at den er tilkoblet. Når jeg gikk inn på status for trådløst internett, så på aktivitet står det at den har sendt/pakket 377. Men den har mottatt 0. Er ikke helt sikker hva det betyr, derfor lurer jeg på om noen her vet hvordan jeg kan fikse det! tusen takk for hjelp:) Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hmm.. Lagt inn feil kryptering på PCen? F.eks valgt WPA AES istedet for WPA TKIP? Lenke til kommentar
datageek Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 hey, jeg har nettop fått en bærbar pc. Men når jeg skulle gå inn på vårt trådløst internett, så kommer "Siden kan ikke vises" selv om det står at den er tilkoblet. Når jeg gikk inn på status for trådløst internett, så på aktivitet står det at den har sendt/pakket 377. Men den har mottatt 0. Er ikke helt sikker hva det betyr, derfor lurer jeg på om noen her vet hvordan jeg kan fikse det! tusen takk for hjelp:) 8739487[/snapback] foresten så gjelder dette bare mitt eget. Det funker fett når jeg kobler meg til andre trådløse. Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 litt info om oppsettet hadde vært ok, både hardware og om du har satt opp kryptering, mac-kontroll eller lignenede Lenke til kommentar
datageek Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Hmm.. Lagt inn feil kryptering på PCen? F.eks valgt WPA AES istedet for WPA TKIP? 8739516[/snapback] hm.. hvordan skjekker jeg det? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Som sagt av Fixit tidligere i tråden, kom med litt info om hvilken type kryptering du bruker, om du har MAC-filtering etc. Lenke til kommentar
datageek Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 eeh.. er litt noob på sånt;) hvordan finner jeg/endrer krypteringen min?:S Lenke til kommentar
nifty Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 eeh.. er litt noob på sånt;) hvordan finner jeg/endrer krypteringen min?:S 8739640[/snapback] På det trådløse accesspunktet ditt .... vanligvis webgrensesnitt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå