Mr. Bojangles Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei godtfolk Lurer på hvilke kosttilskudd dere bruker, og gjerne litt om hvorfor dere bruker og hva målet deres med å bruke det er. Jeg vet noen her inne bruker en del kosttilskudd - andre bruker ingenting igjen. Selv har jeg: * PF Meal RP * Ultimate Nutrition Whey Isolate (fikk det av en kompis, bruekr det ikke for øyeblikket) * Pyrulean (bruker det ikke) * Ripped Fuel Extreme Jeg bruker ikke mye penger på kosttilskudd, og når jeg er tom kommer jeg nok bare til å kjøpe en stor bøtte med Whey Tech. Pyrulean kommer jeg ikke til å kjøpe igjen, da effekten var minimal. Målet mitt er å gå ned i vekt samtidig som jeg prøver å opprettholde muskelmassen, eller aller helst å øke i muskelmasse. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Whey Tech Night Charge Protein X-CE-ME Super Omega 3-6-9 Protonic sports drikke Red Force energidrikk Cla Ginseng Multivitamin m/ grønn te ekstrakt (antioksidant) Blåbærkapsler (antioksidant) Max antioksidant (antioksidant) C-vitamin tilskudd som skal virke i 24 timer (syrenøytralt) Men av disse har jeg nylig slutta med: Cla Super Omega 3-6-9 (erstattet med tran foreløpig) x-ce-me (skal gå på no-xplode en stund nå) whey tech (erstattet med whey isolat fra PF) Målet mitt: Øke i styrke og volum, noe ned i fettprosent etter hvert Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kan vel skrive her også, når jeg først er i gang. ---------------------------- • Premium Pro (pulverblanding av soyaprotein og melkeprotein) fra Best Body Nutrition. • Carbofuel fra PF • N.O. Xplode og Cellmass fra BSN. • D-ribbose fra PF • ZMA fra PF • Olivenolje og Tran (om det teller) Målet mitt er volum, hånd i hånd med litt styrke. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) - PF ISOLATE proteinpulver. - PF X-CE-ME kreatin (litt igen bare) - No-Xplode - Phopshagen(?) kreatin monohydrat - ZMAgenin - Møllers tran - Multivitamin Bruker ZMA for å sove bra. Bruker kreatin monohydrat atm for å være sterkere og mer utholden. Bruker PF ISOLATE proteinpulver for å få i meg sjappe proteiner etter trening. Multivitamin og Møllers tran bruker jeg for å få i meg Omega 3 og vitaminer + mineraler. Endret 30. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 kosttilskudd: - Multivitamin - Omega 3 piller (en gang i blant) Thats it Lenke til kommentar
Chao Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 kosttilskudd: - Multivitamin - Omega 3 piller (en gang i blant) Thats it 8742231[/snapback] Ditto Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hver morgen tar jeg følgende cocktail: kre-alkalyn, omega 3, multivitamin og krom. Etter trening tar jeg enda en kre-alkalyn. Så kjører jeg i meg proteinpulver, melk og havregryn etter trening, hvis jeg føler for det. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hva er grunnen til at du tar krom? En proteinshake hver 2. eller 3. dag her i gården. Får vel kanskje få skikk på ting snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Skandinavisk kost dekker halvparten av krombehovet vårt, dessuten døyver det lysten på søtsaker Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg bruker for det meste Coca Cola... hender også at jeg slår på stortromma og har i meg litt solo/sprite.. også godt med potetgull ilag med. Jeg trener endel, men bruker ikke kosttilskudd likevell... føler ikke noe behov for det rett og slett. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Etter trening proteiner 90+ fra ejshop og om morgenen omerga3, pikasol enn så lenge (neste gang skal jeg sjekke testen på tv2 hjelper deg tenker jeg) Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 -ON 100 % whey goldstandard - Carboloder - Vit/min Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) ON 100% Whey Goldstandard (Strawberry, diggest i verden!) Omega 3-6-9 Flax Seed Oil (ON) AST 32 Multivit. (Når den ankommer posten om 1-2 dager) BSN NO-Xplode (Når den ankommer posten om 1-2 dager) Krea-Bolic Endret 30. mai 2007 av brutti Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Dalblads egg protein og kreatin-monohydrate Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Dere som lister opp 5++ forskjellige kosttilskudd, hvor mye penger bruker dere i måneden? Bruker selv ikke noe kosttilskudd, synes proteinpulver hadde relativ liten virkning og kreatin har jeg aldri prøvd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Dere som lister opp 5++ forskjellige kosttilskudd, hvor mye penger bruker dere i måneden?Bruker selv ikke noe kosttilskudd, synes proteinpulver hadde relativ liten virkning og kreatin har jeg aldri prøvd. 8743822[/snapback] Jeg kjøper ikke kosttilskudd hver måned, men i snitt blir det kanskje en hundrelapp eller tre. Jeg investerer i egen helse. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 synes proteinpulver hadde relativ liten virkning og 8743822[/snapback] Må vite hva det er først da Kjøper bare kreatin og proteinpulver i mnd. Men noe av kreatinet jeg har er ikke brukt opp pga de typene ikke funket på meg. Tror jeg gir det bort eller no Har ikke bruk for det når det ikke funker. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 synes proteinpulver hadde relativ liten virkning og 8743822[/snapback] Må vite hva det er først da 8743997[/snapback] http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1772 Denne her, 100% whey tech, billigste jeg fant:P Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Mener: Å VITE hva det er. Ikke vite om produktene. Whey proteinpulver er proteiner iform av myseprotein som kommer fra melk. Som sagt proteiner er akurat som å spise proteinrik mat. Så å si at proteinpulver ikke virker blir som å si at mat ikke virker. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Mener: Å VITE hva det er. Ikke vite om produktene. Whey proteinpulver er proteiner iform av myseprotein som kommer fra melk. Som sagt proteiner er akurat som å spise proteinrik mat. Så å si at proteinpulver ikke virker blir som å si at mat ikke virker. 8744134[/snapback] Ok, det jeg da mente var at jeg ikke merket forskjell fra å spise et par brødskriver etter trening til proteinpulveret så det var rimelig bortkastet for meg iallfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå