BlastyTrasty Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det er komen ein ny video, med gameplay ifrå BioShock. Since a few days now a long video of Bioshock showing lots of different gameplay sequences is available on different upload sites. Considering this type of video is usually for TVs and video sites for their previews/reviews I had decided not to put it online there, but since a lot of different have decided to do it anyway, I don't see why I shouldn't either. Anyway, enjoy these few minutes of eye candy! Det ser uhorveleg bra ut! http://www.xboxyde.com/news_4410_en.html Direkte lenke til video: http://media9.xboxyde.com/c97fb59a307779b5..._Roll_Final.wmv http://mainmirror.xboxyde.com/c97fb59a3077..._Roll_Final.wmv Torrent: http://media.xboxyde.com/torrent/Bioshock_...nal.wmv.torrent Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er dette noe annet enn den gameplay-videoen som er på live marketplace? For den synes jeg var særdeles lite imponerende Jaja dreper nettet på jobb og henter ned her uansett Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Var ikkje noko spend på BioShock sjølv -- før eg såg denne videoen. Utruleg tøft når flykroppen knusar inn i den "tunellen". Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hmm så helt likt ut som videoen på live marketplace. Er noe med grafikken og bevegelsene til fiendene som jeg ikke liker. Grafikken virker på mange områder som en blanding av 4-5år gammel standard med noen nye fancye saker her og der. Synes alt ser litt fake ut rett og slett. Mulig utviklerene har prøvd å lage en slik visuell opplevelse men spillet virker gammelt for meg. Mulig Geow og resten av FPS/TPS-gjengen på 360 har gjort meg veldig bortskjemt i det siste, men jeg klarer i hvert fall ikke forstå tiltrekningskraften til dette spillet. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Regner med at dette er 7-minutters klippet som har vært å finne på diverse forum. Gametrailers har lagt ut dette i HD, og jeg beklager naturligvis dersom noen av klippene som er linket til ovenfor allerede er til en HD-versjon. Spillet ligger på min MÅ HA-liste fortsatt Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Selfølgelig er dette et MÅ-HA spill. Men det klippet der var ikke allverdens. De bør ikke markedsføre med slike middelmådige actions/skyte- sekvenser, men heller vise skikkelig stemningsfulle klipp. Skjønner at dette er en video som er lekket ut, but still... Endret 30. mai 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Synes det så bra ut jeg. Skal ha meg dette spillet Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hmm så helt likt ut som videoen på live marketplace. Er noe med grafikken og bevegelsene til fiendene som jeg ikke liker. Grafikken virker på mange områder som en blanding av 4-5år gammel standard med noen nye fancye saker her og der. Synes alt ser litt fake ut rett og slett. Mulig utviklerene har prøvd å lage en slik visuell opplevelse men spillet virker gammelt for meg. Mulig Geow og resten av FPS/TPS-gjengen på 360 har gjort meg veldig bortskjemt i det siste, men jeg klarer i hvert fall ikke forstå tiltrekningskraften til dette spillet. 8739953[/snapback] Da tar du feil. Dessuten har Bioshock mye mer spennende grafikk enn Gears. Men jeg går ut ifra basert på det du liker at du ikke er en fan av System Shock 2 - ergo ikke automatisk giret på Bioshock. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg håper man har muligheten til å skru på crosshair, for det manglet i videoen. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg håper man har muligheten til å skru på crosshair, for det manglet i videoen. 8746503[/snapback] Spillet er jo ikke ferdig utviklet, så derfor var det ikke noe crosshair i videoen. Slik er det i nesten alle fps spill som ikke er ferdige. du får nok sikte skikkelig ja. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Personlig så håper jeg de dropper Crosshair. Ser fram til Bioshock Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Da tar du feil. Dessuten har Bioshock mye mer spennende grafikk enn Gears. Men jeg går ut ifra basert på det du liker at du ikke er en fan av System Shock 2 - ergo ikke automatisk giret på Bioshock. 8746494[/snapback] Jeg synes ikke det var noen merkbar forskjell å skryte av. Er det da feil? Og at du mener denne grafikken er mer spennende enn Gears får stå på din regning. Jeg klarer ikke se det. Men jeg sier ikke at du tar feil likevel. Vi snakker om smak og inntrykk her. Jeg synes grafikken virker falsk og utdatert. I min mening milevis unna Gears i kvalitet. Og nei jeg har aldri spilt System Shock. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det er ikke den samme videoen. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det ser uhorveleg bra ut! mhm Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det er ikke den samme videoen. 8747225[/snapback] Dette er veldig off-topic men jeg skrev aldri at det var samme videoen. Bare at det så likt ut. Altså utseende på grafikken var lik. Lenke til kommentar
avtalegiro Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Grafikken er spesiell, historien er spesiell, ja alt ser en smule utenom det vanlige ut med Bioshock. Vil overraske meg mye om ikke dette blir et topp 3 spill for meg i år(sammen med GTA 4 og Assasin's Creed). Gleder meg som en unge på julaften til se Big Daddy og Little sister komme gående rundt et hjørne. Har en følelse av at det første møte med disse 2 vil gå inn i min spillhistorie som noe spesielt. August kan ikke komme fort nok! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Helt enig. Det er flott at det kommer noe såpass spennende som Bioshock ut nå. Gears blir generisk og platt i forhold. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Her er forøvrig en bekreftelse på at videoen er fra 360-versjonen av spillet. Betryggende for oss som er lei av maset om at "dette garantert er fra PC-utgaven" Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Her er forøvrig en bekreftelse på at videoen er fra 360-versjonen av spillet. Betryggende for oss som er lei av maset om at "dette garantert er fra PC-utgaven" 8748780[/snapback] Min tråd :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå