bjorna Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har fått sånn resurshefte for eksamen i norsk i morgen, og i dette heftet står det en gåte som det ikke står noe svar på. Har googlet gåta men finner bare plasser der gåten står, men svaret står ikke. Iq-test: Fattige har det. Rike trenger det. Mektigere enn gud. Ondere enn djevelen selv. Spiser du bare det, dør du! Hva er det? Er de noe jeg har oversett i gåta? finner ikke noe svar på dette Hva tror dere? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Jupp, svaret er "ingenting". Ganske logisk egentlig ^^ EDIT: Hele gåten er slik: Hva er høyere enn sola, hva er større en Gud, de rike trenger det, de fattige har det, du dør hvis du spiser det, og du tørster hvis du drikker det. Endret 30. mai 2007 av Vorpal Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kanskje det er kjærligheten? pleier ikke tenke i sånne baner, men det bare falt meg inn... Men jeg tror mer på "ingenting" Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hah! Kjerligheten er større en gud og ondere en djevelen! dypt. Ingenting ftw Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Støtter ingenting. Edit: Vent nå litt nå; "Ingenting er større enn Gud?" Haha! As if! Endret 30. mai 2007 av OML Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Fattige har ingenting De rike trenger ingenting Ingenting er mektigere enn gud ingenting er ondere enn djevelen selv Spiser du ingenting, dør du Drikker du ingenting, tørster du Spis den! Endret 30. mai 2007 av kr0401 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå