toth Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 *Man kan gifte seg med søskenbarn i norge. Man kan gifte seg med alle som ikke er; -I oppadgående/nedadgående slekt, dvs mor/far/bestefar med barn. -Søsken, dette inkluderer halvsøsken og adoptivsøsken, og som regel stesøsken og fostersøsken. [/quote] La oss si at ett par på 20 har vært sammen i 2 år, og så blir moren til "han" og faren til "henne" sammen og vil gifte seg. Hva skjer da? 8756913[/snapback] Det var en grunn til at jeg skrev som regel foran ste- og fostersøsken.. Det vil alltid bli noen få spesielle situasjoner med slikt, kjenner ei som er stebror med x'n sin jeg.. Hvis foreldrene til et kjærestepar skulle finne hverandre, ser jeg det uansett mer moralsk riktig at foreldrene måtte droppe forholdet, ikke barna som var først.. Førstemann til mølla/familien.. Lenke til kommentar
salah Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Dette her er månedens mest forvirrende tråd Lenke til kommentar
macciato Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det finnes ikke noen betegnelse på den slekten dere er i:P Men hvis når dere får barn blir de tremenninger med hverandre vil jeg tro. Skal ikke være noe problem for deg å like henne da=) Helt lovlig! Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Kjenner to stykker som er 3 menninger som var sammen uten at det gjorde allverdens. De er litt flaue over det i ettertid, men brydde seg lite da. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det finnes ikke noen betegnelse på den slekten dere er i:P 8856613[/snapback] Jo, det gjør det såvisst! Les innlegget mitt på forrige side. Lenke til kommentar
Chao Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Om dere får unger, så er hun og ungen hennes tremeninger XD EDIT: Litt sein Endret 15. juni 2007 av Chao Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå