Gå til innhold

Strømadapter til min Dell 8500 for sigarettenner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ser at på min inspiron 9400 ville den ikke passet!

SKal ha 19,5 V, dette MÅ stemme!

Kan risikere at laderen ikke tåler strømmen pc vil ha, da maks belasting er 3,5 A, den originale laderen min gir 4,62 A Men dette går etter all sannsylighet greit, da ladingen oftest bare vil ta litt lenger tid!

Spenningen MÅ stemme som sagt!

Lenke til kommentar
Eg ser at på min inspiron 9400 ville den ikke passet!

SKal ha 19,5 V, dette MÅ stemme!

Kan risikere at laderen ikke tåler strømmen pc vil ha, da maks belasting er 3,5 A, den originale laderen min gir 4,62 A Men dette går etter all sannsylighet greit, da ladingen oftest bare vil ta litt lenger tid!

Spenningen MÅ stemme som sagt!

8741147[/snapback]

Nåja.. -+0.5V går stort sett helt fint..

Lenke til kommentar

Se på laderen din, se hva som står av spenninger og strømtrekk der, post det, så ser du om du får respons! Er jo umulig å vite om det går uten å vite ka pc'en krever!

I første innlegget mitt skrev eg hvordan du 100% sikkert kan finne ut om det vil være trygt! Prøv det....

Lenke til kommentar
Se på laderen din, se hva som står av spenninger og strømtrekk der, post det, så ser du om du får respons! Er jo umulig å vite om det går uten å vite ka pc'en krever!

I første innlegget mitt skrev eg hvordan du 100% sikkert kan finne ut om det vil være trygt! Prøv det....

8743593[/snapback]

Input: AC 100-240V-1.5A(1.5A)

Output: DC 19.5V(19.5) 4.62A(4.62A)

Litt usikker om det var dette dere var ute etter for dette sir meg ingenting :!:

Lenke til kommentar

Eg vil ikke si kjør på! hehe.....

Men poenget er at spenningen er den viktigste som sagt! Du skulle helst hatt en som gir ut 19,5 V, da hadde du vært 100% sikker, den som er på clas gir 19 og 20 V...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...