Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Reklamerer du ikke for google i signaturen din? Har du prøvd der. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Usj, joa, men liker bedre ved å få svarene på norsk av andre, kan også få en diskusjon rundt det da, og så gidder jeg ikke klikke på linken selv.. Jah, dårlig forbilde Edit: Okay da, testet det nå. Fant faktisk ikke noe.. Vet ikke helt hva jeg skal søke på. Vet bare at det finnes og at det bør skrus av for bedre ytelse... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 http://www.google.com/search?q=Trueform+og...le-s%C3%B8k&lr= Se om det hjelper deg? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg sier ikke mer enn at Vsync får FPS-en i CS til å falle fra 100 til 60 når Vsync er "enabled as a standard" i Open-GL instillinger......... :-? Slå den av! "Always off".. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 VSync synkroniserer tegninga av bildet med katodestrålen til monitoren. Dvs. at den Alltid begynner å tegne opp et nytt bilde helt fra toppen. Det medfører at man ikke vil få sånne 'streker' når ting beveger seg. Av logiske grunner får man da aldri høyere FPS enn refresh-raten til skjermen. 60Hz=60fps. 100Hz=100fps. Hvis man ikke har maskin nok til å oppnå like mange fps som Hz så vil fps synke ekstremt mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå