Mafiaboss Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Står fast på spillet. Hong Kong Streets ved brennende biler. 1 sivilist med våpen. Har drept alle. Hva gjør jeg? Håper på snarlig svar fra fortvilt jævel.!!! Lenke til kommentar
blackops Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Er ikke helt sikker på hvor du er men er det masse skilt på en bygning der? i så fall skal du inn i bygningen og hoppe over til neste hus... masse snipers i byggningane. Si ifra om det ikke er riktig plass. Har runda spillet for et par uker siden så jeg husker ganske bra hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Finn en walkthrough på www.gamefaqs.com Lenke til kommentar
snipe ass Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 når vi er inne på sof2 har noen noen gode tips på kossen eg skal ta ta de j***a soperne som lusker rundt i gresset i tempel ruins brettet! eg blir steik forbanna!!!! Lenke til kommentar
|Battery| Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hvis du er der jeg tror du er, så skal du skal du komme deg over til en balkong. Du kommer deg opp på en balkong ved å gå inn i et hus, så er det bare å gå over en kabel eller noe sånt, og vips så er du over på andre siden. Er en stund siden jeg gjorde meg ferdig med Sof2, så du får beklage hvis hjelpen er noe uklar.. Til snipe ass, er det ikke bare å springe på og skyte alt som rører seg? Det gikk fint hos meg :wink: |Battery| Lenke til kommentar
snipe ass Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 nei!!! har prøvd!!! dessuten visst du står og koser deg og skyter de en og en så kaster de dumme granatene sine som man ikke kan se på grunn av d JÆVLA!! gresset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå