Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Begrense upload hastiget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at den "spiser opp" kb/s på download-linja di, er rett og slett fordi at du må, for hver "pakke" du laster ned på nettet, sende tilbake et svar på at pakken ble mottatt.

Dette har med TCP/IP - standarden som nettverkskortet ditt kjører - å gjøre, så i praksis vil det si at f.eks. NextGenTels 704/384 - linje er raskere enn Tiscalis 704/128....

(TCP/IP = Transmission Control Protocol/Internet Protocol, sikrer korrekt filoverføring mellom to PC-er/servere.)

Lenke til kommentar

Takk,

Jeg er ikke lat eller noe, men jeg søkte, men greide ikke å komme over noen gode alternativer...

Det jeg bruker mest på upload er DC++, tror ikke man kan begrense der. Var vel kanskje en patch, men tror ikke den eksisterer i den nye versjonen av DC++

Har noen enda mere tips til meg?

Lenke til kommentar

http://www.winfiles32.com/NS/ Det heter "iNet Shaper" men jeg tror det er lenge siden det kom no ny versjon av det...Ser bra ut sånn ellers, skal teste det nå...er forbanna på idioter som skal laste ned 6-700 mb filer på bl.a DC med 4 kb/s upload og så står timeren på 48 timer :roll: ...hater n00bz som gjør sånnt...greit å hente ettpar mp3's men doh :evil:

Anyway iNet Shaper er sikkert handy...

Current version is 1.00

Compatible with Windows® 9x, ME, 2000 and NT4.0

Lenke til kommentar
er forbanna på idioter som skal laste ned 6-700 mb filer på bl.a DC med 4 kb/s upload  og så står timeren på 48 timer  :roll: ...hater n00bz som gjør sånnt...greit å hente ettpar mp3's men doh  :evil:  

For folk med xDSL er sånne slotfyllere helt topp. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...