AtomicMoog Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg opplevde nylig noe veldig merkelig: Etter våroppdateringen av Xbox Live, har det skjedd saker og ting med mine XBLA-spill. Før oppdateringen hadde jeg 7 fullversjon-spill (ingen demoer), av disse er nå 1 sporløst forsvunnet (Totem Ball), og 2 er redusert til 'Trial-versions' (UNO og Castlevania SOTN). Når jeg går inn på XBLA viser skjermbildet at jeg har 7 spill, før et sekund senere å forandre antallet til 6. Totem Ball og UNO kjøpte jeg gjennom koder som fulgte med Live Vision-kameraet, mens Castlevania er kjøpt på vanlig vis, med MS Points. Noen som har opplevd noe lignende? Forslag til hva jeg kan gjøre? Blir det flere timer i telefonkø hos Xbox kundeservice nå, så blir jeg arg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) 1. Er du tilkoblet Live når dette skjer? 2. Har du fått en annen/ny maskin etter du lastet ned Uno og Castlevania, som for eks reperasjon? 3. Har du prøvd å laste Totem Ball ned på nytt? Endret 30. mai 2007 av qoutor Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Alt du kjøper på Marketplace blir registrert. Det betyr at du kan slette fullversjonen av Arcade-spill og laste dem ned på nytt igjen uten ekstra kostnader. Og Totemball er vel gratis hvis jeg ikke husker helt feil, så sånn sett er det jo ikke noe problem. Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) 1. Er du tilkoblet Live når dette skjer? 2. Har du fått en annen/ny maskin etter du lastet ned Uno og Castlevania, som for eks reperasjon? 3. Har du prøvd å laste Totem Ball ned på nytt? 8738673[/snapback] 1. Nei 2. Ja, det har jeg, men jeg trodde ikke dette hadde noen betydning siden harddisken er den samme. 3. Skal prøve. Lurer likevel på hvorfor dette skjer. Veldig merkelig, synes nå jeg. På forhånd takk for hjelpen! Endret 30. mai 2007 av AtomicMoog Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kobler du til LIVE blir alt som normalt Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Grunnen er sannsynligvis den, at spillene du kjøper på XBLA ikke kun blir registrert opp mot din GamerTag men også din konsoll.. Får du ny konsol, må du som følger av dette koble deg mot live med den GamerTag du har kjøpt spillet med for å spille dette.. En slags sikring mot at spillene skal kopieres til venners Xb360er tenker jeg .. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Dette skjedde med meg. Måtte slette det og laste det ned på nytt for at det sku funke :\ Bare 16 mb så det gikk bra da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 1. Er du tilkoblet Live når dette skjer? 2. Har du fått en annen/ny maskin etter du lastet ned Uno og Castlevania, som for eks reperasjon? 3. Har du prøvd å laste Totem Ball ned på nytt? 8738673[/snapback] 1. Nei 2. Ja, det har jeg, men jeg trodde ikke dette hadde noen betydning siden harddisken er den samme. 3. Skal prøve. Lurer likevel på hvorfor dette skjer. Veldig merkelig, synes nå jeg. På forhånd takk for hjelpen! 8740716[/snapback] Nummer 2 er problemet ditt når det gjelder Uno og Castlevania. Arcade-spill virker kun offline på den maskinen du først lastet dem ned på, HDD'en er ubetydelig på dette punktet. Det hjelper ikke å laste dem ned på nytt, men begge spillene vil funke som normalt om du er koblet til Live. Det er kun en måte å få fikset dette på, og det er å opprette en ny Live-profil og kjøpe spillene på nytt. Har maskinen din komt fra reperasjonssenteret til MS kan du ringe dem, og de vil gi deg poengen tilbake slik at det ikke koster deg noe. Har du selv kjøpt en ny maskin er det ikke noe hjelp å få hos MS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå