gnav Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg holder på å lage en side som består av en pizza. Pizzaen skal skifte bilde når du har musen over det (rollover) til å være en pizza i stykker. Problemer er at stykkene i seg selv skal være linker. Her står jeg helt fast. Slices i PS går ikke i og med at det bare deler bildene opp i firkanter (tror jeg). Jeg kan jo ta for meg en og en pixel, men da skal det være ABSOLUTT siste utvei. Programvare jeg har tilgang til er GoLive! og PS/ImageReady. Noen som har en idè? Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Bruk gif/png med transparent bakgrunn (Bytt ut rødt med transparent) Lenke til kommentar
Ballmenace Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Mulig du kunne gjort oppgaven enklere for deg selv visst du roterte bilde slik at pizzaen din delte seg horizontalt og vertikalt, i stedet for på skrått slik bilde ditt er nå. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 http://www.alistapart.com/articles/imagemap/ Lenke til kommentar
gnav Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Fant det ut selv nå. GoLive hadde visst en løsning på problemet. Men alikevel, takk til alle som har svart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå