VikinGz Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 jeg fant en bilig Packard Bell DVD opptaker med 250gb disk til 1500kr på mpx, er det verdt å satse på? Virka ganske så grei den =) Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er helt sikkert grei nok den. Du får ikke så avanserte funksjoner, men sannsynligheten for den fungerer mer enn godt nok til vanlig bruk er stor. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Er helt sikkert grei nok den. Du får ikke så avanserte funksjoner, men sannsynligheten for den fungerer mer enn godt nok til vanlig bruk er stor. 8738669[/snapback] får ikke så mange funksjoner uansett så lenge jeg har ekstern tv tuner og må bytte kanal på den. Det jeg tenker mest på er om kan brenne ut /evt overføre på andre måter avi/divx filer istede for at man alltid må ha dvd format... Den harddisk opptakeren er satt ned 1000kr, har komponent uttak samt digital uttak etc. Endret 30. mai 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå