Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Jeg har prøvd alle settinger og alt på laveste også, men spillet hakker som F!!! Går ikke an å spille det i det hele tatt. Er det noen som kan gi noen hint om hva som kan være galt? Jeg har da kraftig nok pc (sjekk sig)? Telcontar Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 hvis det går an å velge mellom OpenGL eller Direct3D, så prøv å skifte. Se etter om det er noe på graphics som gjør det (det hender at et eller flere av innstillingene ikke støttes) prøv å kjøre spillet i laveste oppløsning gfx-effects osv og se om det hakker fortsatt... prøv noen andre drivere til kortet ditt. btw, GeForce kommer IKKE til å hakke i Commanche 4 Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Årsaken til at spillet hakker er de knallgode Detonator 23.11-driverne. Installer v22.50, så vil du se at det funker bra igjen. Eh faen, jeg så ikke at du hadde Radeon. :smile: Jeg hadde i alle fall dette problemet med Comanche 4 og Detonator v23.11. Det er nok spillet som er dårlig kodet. Det er veldig synd, for det kunne ha blitt et vanvittig bra spill. NovaLogic burde blitt dømt for svindel, ettersom de opplyser på esken at spillet kan spilles på NovaWorld, mens det i virkeligheten ikke går an. [ Denne Melding var redigert av: Spenol på 2001-12-28 06:23 ] Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Quote: On 2001-12-28 06:15, Spenol skrev:NovaLogic burde blitt dømt for svindel, ettersom de opplyser på esken at spillet kan spilles på NovaWorld, mens det i virkeligheten ikke går an. NovaLogic har fikset dette nå. De måtte gjennom en omfattende oppgradering av NovaWorld, som benyttes av en rekke spill blant annet Comanche og Delta Force. De rakk ikke å få det ferdig innen C4 lanseringen, men nå skal alt fungere igjen. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 28. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2001 Jeg får GF3Ti500 neste uke, da er forhåpentligvis slutt på hakkingen. I mellomtiden får jeg prøve å reinnstallere spillet. Takkker for svar. Telcontar Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 det hakker litt hos meg og, jeg har ati radeon 8500 som er klokket til 275/275 og får nesten 8000 poeng i 3dmark 2001, lurer på om en patch kan brukes til og ordne på det Lenke til kommentar
NoC Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Problemet med C4 henger nok sammen med at det er Delta Force 3 grafikk motoren som er brukt. Det komme sikkert noen patcher om et år som fikser noe av det.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå