phax Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som vet om noen butikker som har inne? Lei av å lete, vil ha nåå.. (nederste posen) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ultra på Bryn og Alnabru? Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Har de der? Nais. Da skal jeg stoppe innom alnabru idag.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ica Maxi Arendal har, prøv en Ica Maxi i Oslo. Superchips med Dill smaker fortreffelig.. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ikke for å være frekk, men hvorfor vil man ha potetgull med midre fett? mEr jo fettet som lager smaken. Hvis man først skal "scheie" ut med noe, kan man vell like godt dra den fult ut og få nye som er topp, ikke halveis. : Ø Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er faktisk en del mennesker om foretrekker denne Chipsen framfor andre med mer fet pga smaken og konsistensen. Har ikke smakt denne selv men har fått høre flere steder at den egner seg som god potetgull selv til folk som deg som gir f Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg spiser ikke Superchips fordi det er mindre fett, men fordi det er annerledes - og godt.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Superchips med dill må være det verste jeg har smakt noen gang tror jeg. Anyways, om du er interessert i å reise litt så finnes den på Ultra i Ski. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Rema på Bjerke. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Ser ut til at de har begynt å få inn de fleste plasser nå! Var helt greit, ingen stor opplevelse. Jeg kjøper ikke fordi det er mindre fett, men pga av smaken. Er jo like mye kalorier som alt annet potetgull så er jo ikke akkurat sunnere. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ica Maxi Arendal har, prøv en Ica Maxi i Oslo.Superchips med Dill smaker fortreffelig.. 8751315[/snapback] Jeg har aldri sett det i Arendal. Ica Maxi, er det den som ligger på Maxis? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jo. Jeg har også sett den på ICA på Maxis, de hadde mange esker med den da jeg var der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ica Maxi Arendal har, prøv en Ica Maxi i Oslo.Superchips med Dill smaker fortreffelig.. 8751315[/snapback] Jeg har aldri sett det i Arendal. Ica Maxi, er det den som ligger på Maxis? 8774295[/snapback] Nope. Det er bare Ica Supermarked. Ica Maxi er på Harebakken. Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 De har den paa Meny butikken som ligger i kinobygget i Lillestrom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå