mclp- Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei, jeg sitter her med et gammelt TV-kort. Men selvfølgelig er driver-cden vekk, å det står ingen info på kortet som gjør at jeg kan finne noen drivere. Jeg har googlet etter drivere i flere dager nå uten å lykkes. Har også sjekket gjennom Pinnacle sine sider, men finner ingen drivere som fungerer. Eneste jeg har funnet er: - PCTV Series (PCI) drivers version 5.1 - Noen Happauge drivere Ingen funker.. Om noen har samme kort, kan du gi meg navn å info samt en link til noen drivere? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hehe snakker om flaks, har akkurat samme kort, men fant driver cden i dag men får ikke kortet til å funke med Mediaportal, så ser etter oppdateringer, men er vanskelig å finne men på cden står det Pinnacle PCtv 5 SE, vet ikke om det er mye til hjelp driver v 5.10 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Har du noen fremskritt siste par ukene? Det ligner veldig på det kortet jeg har. Jeg er ikke sikker, men det KAN være (som jeg tror mitt er) et Pinnacle Systems PCTV Rave. Jeg finner selv ingen drivere til kortet, iallfall ikke for Windows Vista. For eldre versjoner kan du kanskje starte her: http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/P...A+for+PCTV+Rave Lenke til kommentar
Gercho Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei: Jeg har instalasjon-CD. Har nettopp prøvd den på XP. Fikk en feil melding men programmet funket allikevel. Den krevde lisensnr. Du kan prøve min? Kontat meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå