Epixx Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Fri fra jobb i dag, burde kanskje jobbe med eksamen som er neste fredag, men..det blir til at jeg sitter her og glor Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Vel vel, det vil vel alltid finnes forstyrrende elementer i skolesituasjonen. Bondesjakk ja. Aaah, the memories Skal love dere jeg ofte trengte ny mattebok, hehe. 8747669[/snapback] Haha, i mattetimene har vi ei pc, så du kan bare tenke deg Vi har ikke bærbare pc'er, men stasjonære, noe som bare gjør det enklere på grunn av at man kan stille ned lysstyrken på skjermen noe enormt 8747916[/snapback] Man kan jo stille ned lysstyrken på bærbare pcer og... Når det gjelder bærbare pcer i skolen synes værtfall jeg at det er mye bedre å bruke pc. Jeg jobber mye bedre selv om jeg ofte kan skli ut litt. 8748053[/snapback] Man kan ikke stille skjermen på bærbare fra full kontrast til null kontrast (=svart), i hvert fall ingen jeg har sett, det kan man på de stasjoære i klasserommet Ag egen læring så driter jeg stort sett i å følge med, da veldig få av lærerne har noe glupt å si (føler ikke at vi har lært noe mer siden ungdomsskolen untatt mattte og naturfag) Jeg får 4-5 i snitt selv om jeg ikke gidder å følge med... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sitter på skolen og sløver som vanelig. Gjør nesten ingen ting på skolen utenom å surfe og spille spill^_^ 8746875[/snapback] Vel, bra din utdanning går til helvette da Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sitter foran PCen hele dagen, så da blir det alltid litt døtid på diverse forum og greier Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Mye "fridager" i disse eksamenstider. Hvis jeg stryker på eksamen så skylder jeg på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå