Grobbie Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 sitter på jobb.. kan ikke bare jobbe må innom å kikke Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Sitter mye på forum når jeg er på jobb ja. Blir mye dødtid med installasjon av store programmer e.t.c... Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg er vaktsoldat i forsvaret. Sitter foran Pc'n på vakt Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Besøker ofte forumet når jeg er på skolen. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Vi sitter på pc i 90% av timene, vi bruker også linux, så diskusjon står veldig ofte på på en av de andre desktopene, når læreren kommer så er det bare et dytt på scrollehjulet, så blir skjermen svart Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er på jobb, og har da en jobb hvor jeg sitter foran skjermen hele arbeidsdagen Lenke til kommentar
MRN Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jobber skift, er tidlig oppe, er på Forumet før jeg går på jobb, kommer hjem fra jobb og er på Forumet til jeg legger meg. Sånn går no dagan... Lenke til kommentar
Mannemann Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg er vaktsoldat i forsvaret. Sitter foran Pc'n på vakt 8743569[/snapback] Kan jeg spørre hvilken leir du tjenestegjør i? Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Media på skolen vettu Endret 31. mai 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Bruker PC på jobb, men sitter jo her mer enn jeg burde. Men de andre på jobb har røykepause hver halvtime, så det går like mye tid bort for dem. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Sitter på skolen og sløver som vanelig. Gjør nesten ingen ting på skolen utenom å surfe og spille spill^_^ Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg fatter ikke hva som har fått øverste myndighet til å tillate bærbare PCer i skolen . Det er vel ikke vanskelig å tenke seg at den fort brukes til helt andre ting enn skolesaker, noe som allerede er blitt bekreftet av enkelte her. Jeg er student selv og det å ta med PCen på forelesningen krever for meg en stor dose disiplin for ikke å drive med nettsurfing og liknende. Noen ganger har jeg det andre ganger ikke Dette halve året har gått mest til oppgaveskriving slik at jeg har sittet mest hjemme og jobbet noe som har ført til en del forumbesøk Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg fatter ikke hva som har fått øverste myndighet til å tillate bærbare PCer i skolen . Det er vel ikke vanskelig å tenke seg at den fort brukes til helt andre ting enn skolesaker, noe som allerede er blitt bekreftet av enkelte her. Jeg er student selv og det å ta med PCen på forelesningen krever for meg en stor dose disiplin for ikke å drive med nettsurfing og liknende. Noen ganger har jeg det andre ganger ikke Dette halve året har gått mest til oppgaveskriving slik at jeg har sittet mest hjemme og jobbet noe som har ført til en del forumbesøk 8747635[/snapback] Nå er det gansker tidlig enda i det bærbare pc prosjektet. De driver fremdeles på å finne på gode løsninger, som skal få elevene til å gjøre skolearbeid, enn å sitte å spille osv... Mange forslag, mye penger og arbeid inne i bildet. Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Vel vel, det vil vel alltid finnes forstyrrende elementer i skolesituasjonen. Bondesjakk ja. Aaah, the memories Skal love dere jeg ofte trengte ny mattebok, hehe. Endret 31. mai 2007 av Soft_and_tender Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Vel vel, det vil vel alltid finnes forstyrrende elementer i skolesituasjonen. Bondesjakk ja. Aaah, the memories Skal love dere jeg ofte trengte ny mattebok, hehe. 8747669[/snapback] Haha, i mattetimene har vi ei pc, så du kan bare tenke deg Vi har ikke bærbare pc'er, men stasjonære, noe som bare gjør det enklere på grunn av at man kan stille ned lysstyrken på skjermen noe enormt Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Vel vel, det vil vel alltid finnes forstyrrende elementer i skolesituasjonen. Bondesjakk ja. Aaah, the memories Skal love dere jeg ofte trengte ny mattebok, hehe. 8747669[/snapback] Haha, i mattetimene har vi ei pc, så du kan bare tenke deg Vi har ikke bærbare pc'er, men stasjonære, noe som bare gjør det enklere på grunn av at man kan stille ned lysstyrken på skjermen noe enormt 8747916[/snapback] Man kan jo stille ned lysstyrken på bærbare pcer og... Når det gjelder bærbare pcer i skolen synes værtfall jeg at det er mye bedre å bruke pc. Jeg jobber mye bedre selv om jeg ofte kan skli ut litt. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg fatter ikke hva som har fått øverste myndighet til å tillate bærbare PCer i skolen . Det er vel ikke vanskelig å tenke seg at den fort brukes til helt andre ting enn skolesaker, noe som allerede er blitt bekreftet av enkelte her. Jeg er student selv og det å ta med PCen på forelesningen krever for meg en stor dose disiplin for ikke å drive med nettsurfing og liknende. Noen ganger har jeg det andre ganger ikke Dette halve året har gått mest til oppgaveskriving slik at jeg har sittet mest hjemme og jobbet noe som har ført til en del forumbesøk 8747635[/snapback] Det er noe som kaller ansvar for egen læring.. Det vises ellers på karakter på hva en kan. Men synes det er en bra fremgang siden det snart ikke finnes noen jobber som er uten bruk av pc. En fordel som sikkert flere It ansvarlige vet er at det er noe drit å hjelpe en stakkars med å bruke datamskinen.. Lenke til kommentar
Emil-hr Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg og vennen min har et prosjekt -- Bolivia prosjektet. Det går ut på at alle i 8ende og 9ende klasse skal få inn penger til Gatebarna i Bolivia.. Det fungerer sånn at man betaler litt penger, får komme inn i et klasserom - der får man se fks. en liten film (Det jeg og vennen har gjort i dag), kort skuespill. Såå.. Kom til ******** skole og se! EDIT: Derfor har vi vert hjemme i dag! Endret 31. mai 2007 av Emil-hr Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg og vennen min har et prosjekt -- Bolivia prosjektet. Det går ut på at alle i 8ende og 9ende klasse skal få inn penger til Gatebarna i Bolivia.. Det fungerer sånn at man betaler litt penger, får komme inn i et klasserom - der får man se fks. en liten film (Det jeg og vennen har gjort i dag), kort skuespill. Såå.. Kom til ******** skole og se! EDIT: Derfor har vi vert hjemme i dag! 8748232[/snapback] øhh... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg og vennen min har et prosjekt -- Bolivia prosjektet. Det går ut på at alle i 8ende og 9ende klasse skal få inn penger til Gatebarna i Bolivia.. Det fungerer sånn at man betaler litt penger, får komme inn i et klasserom - der får man se fks. en liten film (Det jeg og vennen har gjort i dag), kort skuespill. Såå.. Kom til ******** skole og se! EDIT: Derfor har vi vert hjemme i dag! 8748232[/snapback] hvorfor sensurerer du reklame? Edit: sorry for dobbelpost Endret 31. mai 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå