Gå til innhold

forum midt på dagen?

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det en god del aktive brukere her nå. Hvordan har mesteparten av dere tid til å holde på me dette nå, er dere ikke i arbeid? Flere av dere er kanskje pensjonert som meg selv eller arbeider foran en datamaskin?

Hvor sitter dere, og hvordan har dere tid til dette midt i beste arbeidstid?

mvh

Mannemannen (var vanskelig å finne et ledig brukernavn. he, he, ble et litt morsomt et da)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser at det en god del aktive brukere her nå. Hvordan har mesteparten av dere tid til å holde på me dette nå, er dere ikke i arbeid? Flere av dere er kanskje pensjonert som meg selv eller arbeider foran en datamaskin?

mvh

Mannemannen (var vanskelig å finne et ledig brukernavn. he, he, ble et litt morsomt et da)

8738099[/snapback]

Jeg bruker min bærbare pc på skolen. Så når timene begynner å bli litt kjedelige tar jeg en liten tur innom diskusjon.no

Da blir det ofte så jeg ikke logger ut igjen før timen er ferdig. Så selv om jeg er pålogget er jeg ikke "aktiv" med å skrive innlegg hele tiden. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har fått inntrykk av at det er en god del skoleelever som bruker forumet i timene, ja.

Men du skal ikke se bort ifra at det er unormalt mange pålogget akkurat i dag, da det er høysesong for eksamener og heldagsprøver nå, så det er nok mange har studiedag eller er ferdig med dagens prøve.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
tillater lærerne det da? slik var det jammen ikke i mine skoledager!

8738167[/snapback]

Så hadde de vel ikke ikke mange datamaskiner på 50-tallet heller. :hmm:

(Refererer til din post her)

Lenke til kommentar
tillater lærerne det da? slik var det jammen ikke i mine skoledager!

8738167[/snapback]

Så hadde de vel ikke ikke mange datamaskiner på 50-tallet heller. :hmm:

(Refererer til din post her)

8738239[/snapback]

he, he, det har du rett i! men vi prøvde oss da me litt bondesjakk, ble slått hardt ned på kan du si!

Lenke til kommentar

Sikkert også mange som også gjør som meg .

Bruker tabbed browser med automatisk start av X antall valgt web sider i flere faner når den launches.

Og siden cookies er lagret blir man aut. innlogget og er det 24/7 (dvs så lenge nevnte PC er påskrudd , selv om det er PC'n hjemme og man er dratt på jobb e.l)

Lenke til kommentar
Sikkert også mange som også gjør som meg .

Bruker tabbed browser med automatisk start av X antall valgt web sider i flere faner når den launches.

Og siden cookies er lagret blir man aut. innlogget og er det 24/7 (dvs så lenge nevnte PC er påskrudd , selv om det er PC'n hjemme og man er dratt på jobb e.l)

8738283[/snapback]

Der var det jammen mange fremmedord. Jeg svarer ok!

Lenke til kommentar

mvh

8738099[/snapback]

Akkurat det samme lurte jeg på når jeg jobbet i butikk, var ikke så mange eldre som kom inn når butikken åpnet. Men så er vel kanskje 1/3 av arbeidsstokken på en eller annen trygd/stønad.

edit: leif

Endret av Rakib
Lenke til kommentar
Sitter bare på skolen å kjeder meg så jeg må ha noe å gjøre

8738421[/snapback]

Synes du skolen er kjedelig bør du benytte deg av å ta utdanning i forsvaret når du får muligheten! Mye spennende å ta seg til der

Lenke til kommentar

8738421[/snapback]

Synes du skolen er kjedelig bør du benytte deg av å ta utdanning i forsvaret når du får muligheten! Mye spennende å ta seg til der

8738478[/snapback]

Bra jeg skal det :p haha

Men over til saken, jeg sitter ikke på hw før etter 3 da jeg er ferdig på skolen, har ikke laptop... Men en i klassen som har det han spiller for det meste wow i timene, men 123spill på ikt rommet og travian er jo kos...

Lenke til kommentar

8738421[/snapback]

8738478[/snapback]

Bra jeg skal det :p haha

Men over til saken, jeg sitter ikke på hw før etter 3 da jeg er ferdig på skolen, har ikke laptop... Men en i klassen som har det han spiller for det meste wow i timene, men 123spill på ikt rommet og travian er jo kos...

8738528[/snapback]

Var det ironisk eller har du tenkt å utdanne deg i militæret?

Lenke til kommentar

8738421[/snapback]

8738478[/snapback]

For de som kommer inn i forsvaret så...

Der har vi ikke meg :(

Endret av V-by
Lenke til kommentar

Det at forumet er så stort som det er, og det at de største delene er datarelatert har litt å si her. Man treffer de som er interessert i data, slik som elever på IKT og Medier og Kommunikasjon, og ikke minst de som jobber med det til daglig. Da har man en maskin og Internett tilgjengelig.

... tror jeg. :p

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Sitter også på jobb. Når 80% av arbeidstiden min foregår framfor en pc skjerm er det naturlig at HW Forumet er åpent. Selvom jeg er innlogget stortsett hele arbeidsdagen betyr det riktig nok ikke at jeg er aktiv på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...