Cycl0ps Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg skal ha meg en ny skjerm. 19 tommer selfølgelig. Den skal v're veldig godt og ikke så altfor dyr. Jeg har sett på denne skjermen Hyundai Monitor 19" TCO95 DynaFlat-X 30-110kHz 1600x1200 @ 85Hz Silver/Black hvis det sier dere noe. Specs: Smallest footprint 19" monitor in 17" monitor outer size Perfectly flat 19" (45.97cm viewable)high resolution screen DynaFlat-X CDT adopted 0.20mm horizontal pitch Full 30 up to 100kHz horizontal scan Resolution 1600 x 1200 @ 85Hz flecker-free image capability Advanced digital On-Screen-Display supporting 10 languages TCO 95 Certification(White : TCO 99) 436 X 431.5 X 456 mm Så der hva syntes dere? Er det en gog skjerm? Eller har dere noen som er bedre? Linker osv hadde vært flott.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det som eg ville annbefalt deg er å ta deg en tur ut og se selv i en eller annen butikk som selger skjermer til pc. Sitte hjemme foran pc'en din og lese teknisk data sier ikke alt om en skjerm. Nei det som du ser er det som teller, Ikke hva som står på papiret? :wink: Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Ja jeg vet.. Men det er ingen butikk som selger Viewsonic P90F og det er den aktuelle. Så da må jeg nok spørre om hjelp. Vet noen av dere om det er en butikk i oslo området som selger brukte skjermer osv? Det hadde vært flott. Det er ofte noe penger og spare på det vettu.. Så ingen av dere har erfart noe fradenne skjermen? Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 P90f får du kjøpt på både www.quad.no og www.itbutikken.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå