ilpostino Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Han har ett litt sånn tvilsomt utseende, men var kanskje en vakt som kjedet seg? hvis kompisen din hadde vært terrorist og planlagt noe ville han antageligvis ha oppført seg litt annerledes enn han gjorde ovenfor tolleren. jeg kan ikke tenke meg annet enn av tollere og lignende har fått noe trening i å lese kropsspråk. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg kjenner en neger med rastafletter ned til skuldrene, som ser litt "slakk" ut. Han blir stoppet hele tiden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ser man derimot ut som en fredelig og snill hvit person, glir an rett gjennom. jeg har en kompis som er fra Hellas men som er norsk statsborger. han blir så å si alltid stoppet i tollen. 8747022[/snapback] Kompis av meg ble stoppet, spurt om han var terrorist, og om han hadde noe han ikke hadde lov til å ha i baggen, nei sier han. Ok, gå videre sier vakta Han har ett litt sånn tvilsomt utseende, men var kanskje en vakt som kjedet seg? hehe 8747855[/snapback] Er det normalt å spørre folk om dei er terroristar? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Ser man derimot ut som en fredelig og snill hvit person, glir an rett gjennom. jeg har en kompis som er fra Hellas men som er norsk statsborger. han blir så å si alltid stoppet i tollen. 8747022[/snapback] Kompis av meg ble stoppet, spurt om han var terrorist, og om han hadde noe han ikke hadde lov til å ha i baggen, nei sier han. Ok, gå videre sier vakta Han har ett litt sånn tvilsomt utseende, men var kanskje en vakt som kjedet seg? hehe 8747855[/snapback] Er det normalt å spørre folk om dei er terroristar? 8748655[/snapback] ja i disse ekstrem safety tider er det . ble stoppet på gardermoen her om dagen fordi et brødhue av en vakt trodde den forsatt forseglede imsdal flaska jeg hadde kjøpt på 7 eleven innehold gift og ville ha meg til og drikke av den greit sa jeg og tok av forseglingen og tok meg en slurk. også spurte jeg han om han gikk rundt og trodde at 15 åringer med widerøe bilett var terrorister . da svarte han at det var rutine, noe som jeg visste fra før . også så jeg til han at det er lov til og bruke hodet sitt litt og tenke logisk. Endret 31. mai 2007 av fanboy Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 ja i disse ekstrem safety tider er det . ble stoppet på gardermoen her om dagen fordi et brødhue av en vakt trodde den forsatt forseglede imsdal flaska jeg hadde kjøpt på 7 eleven innehold gift og ville ha meg til og drikke av den greit sa jeg og tok av forseglingen og tok meg en slurk. også spurte jeg han om han gikk rundt og trodde at 15 åringer med widerøe bilett var terrorister . da svarte han at det var rutine, noe som jeg visste fra før . også så jeg til han at det er lov til og bruke hodet sitt litt og tenke logisk. 8749547[/snapback] For min del, hadde det vert fryktelig fristenes å si: "Nei, jeg er ikke tøst" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå