Pellick Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Noen som vet om butikker i oslo-området som kan ha komponentkabel til Playstation 2? Jeg unngår nettbutikker i det lengste pga vanvittig treg postgang der hvor jeg bor I samme slengen: Får man progressiv scan på PAL-Ps2 eller gjelder det bare Ntsc-konsoller? Takk for svar Endret 6. juni 2007 av Pellick Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Sony Centre i Karl Johans gate har, men da til 800kr >_< nesten bedre å finne en side på nettet og se hvor kontaktene går og mekke en selv ut av gamle phono-kabler og kompositten som fulgte med maskinen. Tror rekkefølgen kablene kommer ut av pluggen på er den samme som kontaktene i pluggen, kanskje du skulle prøve det hvis du kan. Det med interlaced/progressive har jeg desvere ikke peiling på... Endret 1. juni 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Det var da brutalt dyrt Jeg fant original PS3/PS2 komponentkabel på Expert for 249,- i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå