Gå til innhold

Ut med gammelt, inn med nytt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men boksen hang seg et par ganger også var den dvd-rommen da "360 ready for take off" :)

8739492[/snapback]

Sure sure, jeg prøvde Motorstorm på en demo boks.. skulle velge hvilken vil jeg ville kjøre, men boksen hang seg... dukket aldri opp noen ny bil :thumbdown:

8739747[/snapback]

den du prøvde var en demoboks jeg kan bekrefte at retail versjonen ikke henger seg(det har ikke skjedd med i hvertfall)

8739782[/snapback]

Retail versjonen hos meg fungerer ikke lenger. Etter 2 timer sammenhengende bruk på 2 uker(spiller lite pga. jobber mye) så sluttet spillet å fungere. spillet henger seg hver gang jeg skal velge kjøretøy....

Lenke til kommentar
Første inntrykket jeg fikk når jeg åpnet esken og tok ut konsollen var kvalitetsvare. Ikke sånn plastikk følelse jeg fikk av Xbox 360.

8737971[/snapback]

Er det det fysiske utseendet eller det som foregår på skjermen som er det viktigste? Kan lett virke som om det er det første for deg.

Lenke til kommentar
Retail versjonen hos meg fungerer ikke lenger. Etter 2 timer sammenhengende bruk på 2 uker(spiller lite pga. jobber mye) så sluttet spillet å fungere. spillet henger seg hver gang jeg skal velge kjøretøy....

Sikker på du ikke bare er utålmodig? er heavy loading der :p

Har du forresten prøvd å slette noen evt. gamedata som er lagret på hd'en?

kanskje det hjelper.

Første inntrykket jeg fikk når jeg åpnet esken og tok ut konsollen var kvalitetsvare. Ikke sånn plastikk følelse jeg fikk av Xbox 360.

*

Er det det fysiske utseendet eller det som foregår på skjermen som er det viktigste? Kan lett virke som om det er det første for deg.

Jeg vet den ikke var rettet mot meg.. men det er helt klart begge deler her. Skal maskinen stå på stua, så bør den se bra ut. Det er også derfor jeg må ha ps3 stående :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Forresten Andre PS3 solgte du X360 elr har du den stående ved siden av PS3en din nå? bare lurer jeg  :p

8744153[/snapback]

Nei, PS3 står alene nå i stua

Har lekt litt med streaming og det går som en drøm. Bilder, musikk og filmer får jeg opp på PS3. Bruker Nero MediaHome

Lenke til kommentar

8737971[/snapback]

8746136[/snapback]

Begge deler :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...