_KroSjefen_ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 eg har en 28 tommer fra 2000 sjølv faktisk.. kjøpte RGB kabelen på nettet og den gjir faktisk bedre bilde etter att den er satt opp..fekk litt hetta når eg starta ps3en den 23.mars osso var bilde grønt liksom..men det ordna seg heldigvis.. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 men boksen hang seg et par ganger også var den dvd-rommen da "360 ready for take off" 8739492[/snapback] Sure sure, jeg prøvde Motorstorm på en demo boks.. skulle velge hvilken vil jeg ville kjøre, men boksen hang seg... dukket aldri opp noen ny bil 8739747[/snapback] den du prøvde var en demoboks jeg kan bekrefte at retail versjonen ikke henger seg(det har ikke skjedd med i hvertfall) 8739782[/snapback] Retail versjonen hos meg fungerer ikke lenger. Etter 2 timer sammenhengende bruk på 2 uker(spiller lite pga. jobber mye) så sluttet spillet å fungere. spillet henger seg hver gang jeg skal velge kjøretøy.... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Forresten Andre PS3 solgte du X360 elr har du den stående ved siden av PS3en din nå? bare lurer jeg Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er den verdt den stive prisen? Savner du Rumble? :!: Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Første inntrykket jeg fikk når jeg åpnet esken og tok ut konsollen var kvalitetsvare. Ikke sånn plastikk følelse jeg fikk av Xbox 360.8737971[/snapback] Er det det fysiske utseendet eller det som foregår på skjermen som er det viktigste? Kan lett virke som om det er det første for deg. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 DP Rusher: Folk har forskjellig smak, noen liker mora, mens andre liker dattera :!: Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Retail versjonen hos meg fungerer ikke lenger. Etter 2 timer sammenhengende bruk på 2 uker(spiller lite pga. jobber mye) så sluttet spillet å fungere. spillet henger seg hver gang jeg skal velge kjøretøy.... Sikker på du ikke bare er utålmodig? er heavy loading der Har du forresten prøvd å slette noen evt. gamedata som er lagret på hd'en? kanskje det hjelper. Første inntrykket jeg fikk når jeg åpnet esken og tok ut konsollen var kvalitetsvare. Ikke sånn plastikk følelse jeg fikk av Xbox 360.* Er det det fysiske utseendet eller det som foregår på skjermen som er det viktigste? Kan lett virke som om det er det første for deg. Jeg vet den ikke var rettet mot meg.. men det er helt klart begge deler her. Skal maskinen stå på stua, så bør den se bra ut. Det er også derfor jeg må ha ps3 stående Endret 31. mai 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Enig i at PS3 ser klart best ut stående, akkurat som med 360 egentlig. Men lurer på om det er bevist fra Sony sin side eg at PS3 buler utover slik at man aldri kan sette noe over konsollen Lenke til kommentar
AndrePS3 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Forresten Andre PS3 solgte du X360 elr har du den stående ved siden av PS3en din nå? bare lurer jeg 8744153[/snapback] Nei, PS3 står alene nå i stua Har lekt litt med streaming og det går som en drøm. Bilder, musikk og filmer får jeg opp på PS3. Bruker Nero MediaHome Lenke til kommentar
AndrePS3 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Første inntrykket jeg fikk når jeg åpnet esken og tok ut konsollen var kvalitetsvare. Ikke sånn plastikk følelse jeg fikk av Xbox 360.8737971[/snapback] Er det det fysiske utseendet eller det som foregår på skjermen som er det viktigste? Kan lett virke som om det er det første for deg. 8746136[/snapback] Begge deler Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jaja, det er morsomt at du prøver å skifte beite. Men det er nå en gang slik at om man er utestengt, så får man ikke lov til å opprette ny bruker. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg