Bromlexl Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 det er jeg enig i ps3 har stil og klasse. 8738053[/snapback] sant nok, men hvor mye erfaring har du med 360 egentlig. Har du spilt noe særlig på den. For den gir ikke en stor plasik følelse annet en konsollen ser litt plast ut. Ellers er jeg enig i at PS3 er litt mer stilig en 360. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 det er jeg enig i ps3 har stil og klasse. 8738053[/snapback] sant nok, men hvor mye erfaring har du med 360 egentlig. Har du spilt noe særlig på den. For den gir ikke en stor plasik følelse annet en konsollen ser litt plast ut. Ellers er jeg enig i at PS3 er litt mer stilig en 360. 8739201[/snapback] prøvde PGR3 hos en kamerat , kontrollen var god , men boksen hang seg et par ganger også var den dvd-rommen da "360 ready for take off" Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 men boksen hang seg et par ganger også var den dvd-rommen da "360 ready for take off" 8739492[/snapback] Sure sure, jeg prøvde Motorstorm på en demo boks.. skulle velge hvilken vil jeg ville kjøre, men boksen hang seg... dukket aldri opp noen ny bil Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 men boksen hang seg et par ganger også var den dvd-rommen da "360 ready for take off" 8739492[/snapback] Sure sure, jeg prøvde Motorstorm på en demo boks.. skulle velge hvilken vil jeg ville kjøre, men boksen hang seg... dukket aldri opp noen ny bil 8739747[/snapback] den du prøvde var en demoboks jeg kan bekrefte at retail versjonen ikke henger seg(det har ikke skjedd med i hvertfall) Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 men boksen hang seg et par ganger også var den dvd-rommen da "360 ready for take off" 8739492[/snapback] Sure sure, jeg prøvde Motorstorm på en demo boks.. skulle velge hvilken vil jeg ville kjøre, men boksen hang seg... dukket aldri opp noen ny bil 8739747[/snapback] Joda, bilen kommer, men det tar 15-20 sekunder. Jeg må faktisk si jeg ble litt flau her om dagen. Fikk en kamerat på besøk som skulle komme å teste PS3 vindunderet mitt. Han ville prøve Motorstorm. Det er litt flaut når det står en boks til 5.500,- under tv-en og han spør om det er noe gale når han skal velge bil på Motorstorm. - Det bare tar så lang tid, sier jeg. - Er du sikker på at det skal være sånn. Kanskje du skal sjekke med butikken at det ikke er noe gale med spillet ditt eller PS3-en. Litt flaut ja. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 det er fordi at de ikke rakk og redusere loading tidene Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Joda, bilen kommer, men det tar 15-20 sekunder. Var det jeg ville fram til her... men 'fanboy' tok den ikke Blir bare litt oppgitt over han, han klarer liksom ikke å skrive en post, samme hva det er om uten å komme med noe negativt mot 360. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 AndrePS3 -- snakk om å snu på ei femtiøring. Lenke til kommentar
programmer Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det er riktig at det ikke er verdt å kjøpe PS3 basert på de spillene som er tilgjenglig nå. Det er mer følelsen av å ha PS3 og få prøvd det enn å få spille at jeg skaffet meg PS3 så tidlig som på lanseringsdagen. Det var noe jeg hadde gledet til, og når du har ventet i flere år, så kan du ikke å vente lenger. Selv spiller jeg ikke så mye, har ikke spillet Motorstorm som er det eneste spillet jeg har på kanskje to mnd, og akter ikke å gjøre det før den nye oppdateringen kommer. Skjønner egentlig ikke hvordan dere som gleder dere til PS3 kan bare sitte og vente, da impliseres det at gleden ikke er så særlig så stor? Men nå er jeg en som både skaffet meg jap DC og eu DC ganske tidlig... Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Joda, bilen kommer, men det tar 15-20 sekunder. Var det jeg ville fram til her... men 'fanboy' tok den ikke Blir bare litt oppgitt over han, han klarer liksom ikke å skrive en post, samme hva det er om uten å komme med noe negativt mot 360. 8739917[/snapback] jeg så jo at kontrollen til 360 var god Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Joda, bilen kommer, men det tar 15-20 sekunder. Var det jeg ville fram til her... men 'fanboy' tok den ikke Blir bare litt oppgitt over han, han klarer liksom ikke å skrive en post, samme hva det er om uten å komme med noe negativt mot 360. 8739917[/snapback] jeg så jo at kontrollen til 360 var god 8739978[/snapback] Haha! Sant det... gratulerer! Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du sier at "de som sitter på gjerdet, ikke vent mer!" (eller no) Jeg er en av de som sitter på gjerdet og vurderer sterkt en PS3, men jeg har bare en 28" fra 2000', og må gå for tilkobling via scart. Er det da vert det? Fåkke utnytta grafikken max, men duger bildet fordet? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du sier at "de som sitter på gjerdet, ikke vent mer!" (eller no)Jeg er en av de som sitter på gjerdet og vurderer sterkt en PS3, men jeg har bare en 28" fra 2000', og må gå for tilkobling via scart. Er det da vert det? Fåkke utnytta grafikken max, men duger bildet fordet? 8740520[/snapback] ja. det blir enda bedre hvis du bruker en RGB scart kabel. jeg bruker en sånn , men før du skal bruke den må du stille inn på display sttings på ps3'en sånn at bildet ikke blir grønt Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du sier at "de som sitter på gjerdet, ikke vent mer!" (eller no)Jeg er en av de som sitter på gjerdet og vurderer sterkt en PS3, men jeg har bare en 28" fra 2000', og må gå for tilkobling via scart. Er det da vert det? Fåkke utnytta grafikken max, men duger bildet fordet? 8740520[/snapback] Bildet duger absolutt selvom Blir bare ikke så pent som det KAN bli. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tøv å påstå at PS3 (og 360) ikkje er vits å ha sålenge man sitter på vanlig TV. Grafikken er ein god,god del bedre enn forrige generasjons konsoller. Så det er ikkje noe å nøle med ein gang. Klart det er fordeler med HD TV, men det er absolutt ikkje eit must. Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du sier at "de som sitter på gjerdet, ikke vent mer!" (eller no)Jeg er en av de som sitter på gjerdet og vurderer sterkt en PS3, men jeg har bare en 28" fra 2000', og må gå for tilkobling via scart. Er det da vert det? Fåkke utnytta grafikken max, men duger bildet fordet? 8740520[/snapback] ja. det blir enda bedre hvis du bruker en RGB scart kabel. jeg bruker en sånn , men før du skal bruke den må du stille inn på display sttings på ps3'en sånn at bildet ikke blir grønt 8740606[/snapback] Ok, blir vel til at jeg skaffer meg en slik kabel og. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du sier at "de som sitter på gjerdet, ikke vent mer!" (eller no)Jeg er en av de som sitter på gjerdet og vurderer sterkt en PS3, men jeg har bare en 28" fra 2000', og må gå for tilkobling via scart. Er det da vert det? Fåkke utnytta grafikken max, men duger bildet fordet? 8740520[/snapback] ja. det blir enda bedre hvis du bruker en RGB scart kabel. jeg bruker en sånn , men før du skal bruke den må du stille inn på display sttings på ps3'en sånn at bildet ikke blir grønt 8740606[/snapback] Ok, blir vel til at jeg skaffer meg en slik kabel og. 8740771[/snapback] fint Lenke til kommentar
AndrePS3 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 For den gir ikke en stor plasik følelse annet en konsollen ser litt plast ut. Ellers er jeg enig i at PS3 er litt mer stilig en 360. 8739201[/snapback] Hadde samme mening som deg helt til jeg fikk PS3 i hus. Den har en helt annen kvalitet over seg og det hele ser nydelig ut Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 AndrePS3... hvis du liker motorstorm godt allerede så kan du glede deg over at det kommer en update med time attack mode allere i morgen eller fredag. Og det er flere updates på vei Lenke til kommentar
AndrePS3 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 AndrePS3... hvis du liker motorstorm godt allerede så kan du glede deg over at det kommer en update med time attack mode allere i morgen eller fredag. Og det er flere updates på vei 8742644[/snapback] Ja. Var akkurat på PS forumet og det er vist en glitch ute nå angående turboen. Jeg har bare spilt en runde online hittil og bra det kommer en patch som tar vekk juksemakere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg