AndrePS3 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Det var det på tide å prøve noe nytt. Har hatt Xbox 360 siden den kom ut og har hatt mye glede med den Det blir ikke så mye spilling på meg som før, grunnen er at jeg har fått et barn i huset og med en liten familie får man ikke så mye tid til annet. Da var det på tide å ha noe nytt i huset, noe som kan spilles på og brukes til andre ting. Selv om det ikke er så mange bra spill som har kommet ennå, så valgte jeg en PS3. Jeg er strålende fornøyd med den, selv om det svidde litt i lommeboken da jeg kjøpte den. Akkurat der og da når jeg betalte fikk jeg en liten sånn "dette er mye penger, skulle kanskje beholdt Xbox 360" følelse. Men så fort jeg kom hjem og åpnet den så forsvant den følelsen og ikke har den kommet tilbake heller Første inntrykket jeg fikk når jeg åpnet esken og tok ut konsollen var kvalitetsvare. Ikke sånn plastikk følelse jeg fikk av Xbox 360. Satte alt på plass og koblet opp med en HDMI kabel og startet. Oppdaterte den til 1.80 og har prøvd noen spill. Jeg har spilt på en PS3 før, men ikke hjemme hos meg selv. Fikk en helt annet inntrykk av Motorstom når jeg fikk tid og ro alene til å spille det. Til dere som sitter på gjerdet, ikke vent. Selv om spill bibloteket ikke er all verden i dag, så kommer det mange bra spill. Har også testet Blu Ray film, og selv samboer så det var stor oppgradering fra vanelig DVD film til Blu Ray. Det oser av kvalitet og så bråker den ikke i det heletatt. Det var ganske deilig når jeg satt oppe i går kveld med lav lyd og hørte en svak svak suselyd i stedet for støvsugerlyden som Xbox 360 ga fra seg Det er deilig å ha den i huset, morsomt å lese på nettet om hva som kan gjøres og spill som kommer. Har koblet vekk den gamle DVD spilleren, nå har jeg alt i en boks. Grafikken i Motorstorm og GT HD er utrolig bra Angående den evige diskusjonen hvem som får beste spillene og best grafikk, så bryr jeg ikke lenger om det. De kan ha bedre eller dårligere spill og grafikk, spiller ingen trille. Jeg er fornøyd med min PS3 og synes kvaliteten på konsollen, spillene og grafikken er helt topp Endret 30. mai 2007 av AndrePS3 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Første inntrykket jeg fikk når jeg åpnet esken og tok ut konsollen var kvalitetsvare. Ikke sånn plastikk følelse jeg fikk av Xbox 360. Det oser av kvalitet det er jeg enig i ps3 har stil og klasse. Endret 30. mai 2007 av fanboy Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Gratulerer med ny konsoll.. velkommen i gjengen som faktisk er glad i sin ps3. Jeg kunne aldri tenke meg å selge den.. selv med en mangel på spill akkurat nå så koser jeg meg over å ha den. Spiller også mye mer ps2 spill enn jeg gjorde før, ettersom den har trådløs kontroll. Lenke til kommentar
AndrePS3 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Har ikke rørt PS2 spill på mange år, så er utdatert hva som er bra og dårig Fint om noen kan komme med en liten spilleliste av de aller beste PS2 spillene som fungerer bra til PS3 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Skulle gjerne gjort det for deg om jeg hadde en EU ps3.. desverre har jeg ikke det.. så alle funker bra her Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Oser av kvalitet? Nuvel. Designen er mer enn tvilsom, håndkontroller som henger igjen fra første PS1, uten rumble. Pianofinish som tiltrekker seg støv som en magnet. Nå skal ikke jeg komme å pisse på konsollen, men må si at jeg ikke deler entusiasmen like mye. Kan komme av at jeg er på min 4. bråkete konsoll. Inntrykket er nok noe annet når jeg får meg en "lydløs" en. Men håndkontroll uten rumble... det er noe stakkarslig... Lenke til kommentar
trydis Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Til dere som sitter på gjerdet, ikke vent. Selv om spill bibloteket ikke er all verden i dag, så kommer det mange bra spill. Det oser av kvalitet og så bråker den ikke i det heletatt. Det var ganske deilig når jeg satt oppe i går kveld med lav lyd og hørte en svak svak suselyd i stedet for støvsugerlyden som Xbox 360 ga fra seg 8737971[/snapback] Mangler nesten bare en link til nettbutikken din, der du selger PS3 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Oser av kvalitet? Nuvel. Designen er mer enn tvilsom, håndkontroller som henger igjen fra første PS1, uten rumble. Pianofinish som tiltrekker seg støv som en magnet. Nå skal ikke jeg komme å pisse på konsollen, men må si at jeg ikke deler entusiasmen like mye. Kan komme av at jeg er på min 4. bråkete konsoll. Inntrykket er nok noe annet når jeg får meg en "lydløs" en. Men håndkontroll uten rumble... det er noe stakkarslig... 8738174[/snapback] Rumble kommer i år så ro deg ned. Pianolakken er ikke noe stress når du bare har lært og tørke støv og holde rommet reint og ryddig, da blir det ikke så mye støv ,men at du har fått 4 bråkete konsoller er det enten noe galt med ørene dine elr så er det Sony som har feilprodusert altfor mange. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ingenting galt med ørene min, ei heller med dB-måleren min. Vet at rumble kommer i år, men nå snakker vi vel om konsollen slik den foreligger pr. dags dato. Når det kommer til pianofinish så skal det ikke mye støv til før det vises med tanke på boksens varmeutvikling og vifter. Blir en liten støvmagnet, så en matt finish hadde nok vært mer hensiktsmessig. Og ja, Sony har feilprodusert en god del ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Godt å lese litt kos om konsollen til ein forandring Nei men eg er på nippet til å importere fra Canada,men bare for noen sekunder før fornuften slår inn. Eg hadde sikkert ikkje fått brukt den noe særlig mtp. antall halleluja titler som kommer til andre konsollen. Så da venter eg,og får kansje med meg ein prisreduksjon også før eg drar kortet Må jo muligens inn i forsvaret til neste år, så da kan man jo spørre seg om det er vits med PS3 før den tid Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Mattfinish forbinder jeg med jalla lakk ala biltemalakk. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Mattfinish forbinder jeg med jalla lakk ala biltemalakk. 8738234[/snapback] jepp jeg også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Folkens, må ikkje føre tråden inn på "eg forbinder xx med hva". Kan fort komme noen kjente utsagn ang. PS3 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Heller jalla enn hybelkanin i min bok Men men, med tid og stunder kan dette bli en kjempekonsoll (hvis det kommer et kobbel eksklusive titler, Blu Ray går av med seieren og vi får rumble), men until then er 360 noen hestehoder foran (i min bok). Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 noen som vet hvordan disse vinyl greiene funker.. tipper det hindrer en del støv og får ps3'en til å se cooooooool ut.. ellers har jeg ikke så stort problem med støv.. pc'en er MYE værre. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Velkommen til fanklubben, AndrePS3! Fint å se i alle fall èn som liker PS3 bedre enn 360. Jeg må si meg enig med deg at PS3 har høy kvalitetsfaktor og snasent design, og den skal visstok være ganske solid. bare se SmashMy PS3 og tell hvor mange sleggeslag som skal til før skallet brekker Og Ravn, det finnes noe som heter 'antistatisk spray'......Og 360 har hatt langt værre problemer med feilproduksjoner enn PS3, og til å være redaktør på en spillside virker du til å ha noe fanboy-tendenser... Endret 30. mai 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Fanboy? Om jeg favoriserer noen plattform må det i såfall være PC. Ja 360en har hatt enormt med feilproduksjoner, men de har iallefall, på sett og vis, innrømmet dette. Sony har ikke innrømmet at det finnes noe problem med PS3ene. Men nå snakket vi ikke om Xbox 360, gjorde vi vel Det som er fint med fanboys er at de går sånn i forsvar når noen kritiserer enkelte aspekt med deres spillmaskin, er nesten litt morsomt. Jeg driter iofs. loddrett og vinkelrett i hvilken plattform jeg spiller på. Det er spillene som teller. Ting som gode håndkontroller og lette menyer og onlinetjeneste teller nok også litt, men til syvende og sist er det titlene som avgjør (såfremt ikke noe annet stikker kjepper i hjulene for spillopplevelsen). Endret 30. mai 2007 av Ravn Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Går det ann og ta peace nå? Vi får ønske AndrePS3 velkommen til forumet og nyte den fine ps3en Lenke til kommentar
AndrePS3 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Går det ann og ta peace nå? Vi får ønske AndrePS3 velkommen til forumet og nyte den fine ps3en 8738617[/snapback] Takk. Det går i Motorstorm for tiden. Utrolig bra spill Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Den er jeg med på, forskjellige preferanser betyr ikke alltid Fanboyism. Motorstorm er kjempeartig, men jeg savner Split-screen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg