Gå til innhold

Crysis til Wii!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, var det noen som nevnte kildekritikk?

Det var en feil hos 1UP Show i forrige uke. De måtte fikse på det og legge ut nye filer. Derfor kom sendingen nesten en dag senere.

Så dette er bare tull...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

crysis slår meg som typen spill som surfer veldig på grafikk for å skille seg ut, så det gjør meg lite om det ikke kommer til wii. :D

Lenke til kommentar
Crysis på Wii gjør Crysis om til et helt vanlig elendig spill. Det eneste som er bra med Crysis er det visuelle, så skaperene går nok ikke i den fella :p

8766910[/snapback]

Korleis veit du det? Veit du egentlig noko om historia til Crysis?

Lenke til kommentar
Crysis på Wii gjør Crysis om til et helt vanlig elendig spill. Det eneste som er bra med Crysis er det visuelle, så skaperene går nok ikke i den fella :p

8766910[/snapback]

Jeg er alltid forrundret over poster som dette. Har du prøvd spillet? Jeg regner med at du ikke har det, da spillet ikke er ute i butikkene.

Ja, Crysis er et pent spill. Ingen som skal nekte for det. Til nå har Crytek/EA stort sett fokusert på grafikken i spillet. Ikke rart, siden de ønsker å få lisensert CryEngine 2. Markedet i dag er fokusert på grafikk, så dette blir hva som vil skje i starten på enhver motor.

Om Crysis skulle ha dukket opp på Wii ville de måtte fokusere på annet enn grafikk, noe som kunne gitt spillet en helt annet opplevelse spillmessig. Ikke den samme storslagne skalen, men selv et underholdende spill. Grafikk er ikke alt her i verden, takk og pris for det.

Lenke til kommentar

Grafikken i Crysis er unektelig bra! Historien vet vi vel heller lite om. Men må spillet ha en god historie for å være bra? Synes da det er utrolig mange spill med "historiemangel" som har slått i gjennom. Personlig mener jeg at gameplay er en viktig faktor når man skal bedømme et spill. Når jeg ser på videoer av Crysis klarer jeg ikke la være å sikle litt når jeg ser all den "modding" du kan ta for deg i kampens hete. Om Crysis kommer til Wii/PS3/X360, så er jo det helt strålende!

Lenke til kommentar

Mange her later til å tro at Crysis bare er en grafikk-demo. Trodde dette selv til jeg satte meg mer inn i spillet. Nå synes jeg at gameplayet virker veldig interessant. Spesielt modding av våpen, og de taktiske mulighetene nano suiten gir deg. Virker morro å kaste folk metervis i luften og hoppe fra hustak til hustak :D

Det eneste som kanskje kan være negativt med denne drakten er fordelen drakten kan gi snipere i multiplayer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...