femfulle Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg har en 80 giga harddisk pi PC min, Denne hardisken er en såkalt dynamisk disk.. er det mulig å lage en partisjon på denne uten å slette den partisjonen som er på disken fra før. Har planer om å lage en partisjon på den ubrukte diskplassen-. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det du trenger er Partition Magic. http://download.com.com/3000-2248-10171990...tml?tag=lst-0-1 Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 JEg har prøvd partition manager, men alt jeg får ut av den er at "the selected disk contains one or more partiions witch can not be moved" NOen andre måter å løse dette problemet på? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Da må du gjøre det feil, noe annet kan jeg ikke fortelle deg. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hei! Har fått meg ny disk jeg også og har det samme spørsmålet. Hva betyr dette med Dynamisk Disk? Har formatert den til NTFS. Kan jeg bruke den på lik linje med andre disker? Vil gjerne vite fordeler og ulemper? Har testet Partition Magiq uten hell og Det er en WDC 120JB og jeg kjører WinXP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå