Zenjo Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 hei går det an og installere xp pro igjen siden maskinen min har blitt litt tregere da jeg installerte vista ? det som er er at jeg har en eom av xp og kjøpte meg en oppgradering versjon av vista . spørsmålet er da kan jeg bruke windows vista senere i framtiden vis jeg har lyst på og bruke vista ? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 OEM-versjonen av XP er vel låst mot din maskinvarekonfigurasjon, så det burde være mulig. Må nok være clean install da. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 OEM-versjonen av XP er vel låst mot din maskinvarekonfigurasjon, så det burde være mulig. Må nok være clean install da. 8737942[/snapback] Når xp er låst mot hans maskinvarekonfigurasjon kan han da bruke xp i etter å ha byttet ut andre hardware komponenter? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Slik : --> How to go back to Windows XP after you have upgraded a Windows XP-based computer to Windows Vista <-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå