EinarEriksen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Nytt og spennende Palm-produkt skal lanseres i kveld, ifølge Palm-sjefen selv. Les mer Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Denne så spennende nok ut, ja. Men GUD som det irriterer at ALT av mp3-spillere, PC-er og mobiler nå skal sammanlignes med Apple sine produkter. Et bittelite utvalg, så dere skjønner hva jeg mener: Her Her Her En til, gitt Greit nok at Apple faktisk har en ganske grei markedsandel, men er deres produkter nødvendigvis er fasiten for hvordan det skal gjøres? Er de SÅ perfekte? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Neida, de er ikke perfekte. Men på design så er de såpass ettertraktet, og produsentene tilstreber å etterligne det. Markedsandelen på iPod er såpass høy at uansett om de er perfekte eller ikke, så klarer ikke de andre produsentene å ikke legge vekt på hva iPod gjør... Skulle tro det bare er Coca Cola som har en markedsandel som er større for ett enkelt produkt. Edit: On topic. Linux på mobiltelefoner er for en veldig smal gruppe. Hvis Palm skal kapre markedsandeler så er det klart at en slik mediaenhet med mobiltelefoni vil være et klokt valg... Kanskje bruker den et litt mer åpent OS enn iPhone også, og blir en morsom konkurrent? Endret 30. mai 2007 av bufodill Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Alle trodde iphone var så bra, og nyskapende... det var vell egentlig bare litt for tidlig reklame? HTC kommer med en rå sak om 1-2 uker ^^ Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) iPod meg her og iPod meg der. Uansett gleder jeg meg til å se hva det blir til og hvordan den blir seende ut, siden den skal være en iPod- killer og hvilke spesifikasjoner den kommer til å få. Endret 30. mai 2007 av kornelen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 http://www.engadget.com/2007/05/30/palm-foleo-announced/ Ikke akkurat en iPhone killer. Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Skjønner at palm er på vei nedenom og hjem. De har oppfunnet mer eller mindre laptop'en på nytt... Bortsett fra at den har mye mer begrenset hardware, os, og veier nesten like mye som en thinkpad X-series. Denne er ikke en trussel mot noe som helst. //Torgeir Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg skjønner ennda ikke hvorfor det selges så mange ipoder, for alle jeg kjenner + en haug med folk her inne hater ting som ipod, itunes osv. Så er salget størst til de som gir f i å sjekke alternativer før de kjøper eller no? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Alle trodde iphone var så bra, og nyskapende... det var vell egentlig bare litt for tidlig reklame? HTC kommer med en rå sak om 1-2 uker ^^ 8739413[/snapback] Da tenker du på den som blir lansert 5 juni? Pocket-lint.co.uk skal dekke den lasneringen kl 11:30 GMT. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Alle trodde iphone var så bra, og nyskapende... det var vell egentlig bare litt for tidlig reklame? HTC kommer med en rå sak om 1-2 uker ^^ 8739413[/snapback] Da tenker du på den som blir lansert 5 juni? Pocket-lint.co.uk skal dekke den lasneringen kl 11:30 GMT. 8746744[/snapback] tror det er den ja, gleder meg til å se når blir dette i norsk tid? GMT greiene + og - sommer og vintertid, får det aldri til å stemme 12:30 i norge? Endret 31. mai 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg