mcgroven Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Nå blir det gratis å fortape seg i enorme nettspill. Les mer Lenke til kommentar
goggys Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Dette virket ganske spennende. Aldri hørt om dette spillet så takk for tipset. Skal prøve det ut og se om det er noe. Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Prøvde det litt da det var i beta. Ikke noe veldig bra spill. Det funker "ok". Det er nok en grunn til at det er gratis Lenke til kommentar
Løve Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Testa spillet og det føles som en WoW-klone. Riktignok mer grafikken og leveldesignet fra WC3 med WoW gameplay. Eneste er at mesteparten av spillet virker som om det er instansert, samt at serverne suger og det lagger. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Siden det er gratis kan det ikke skade så mye å prøve det. Så får vel laste det ned i natt. Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Flere enn meg som ikke får den bekreftelsesmailen fra de? Edit: Nå kom det meldinger i bøtter og spann :!: Endret 30. mai 2007 av RoverS90 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 NCsoft har nå annonsert gratisspillet Dungeon Runners, et massivt actionrollespill. Men så står det litt lengere nede Finn beste pris for Dungeon Runners i Gamer.no sin prisguide Dårlig humor seint på kvelden ja, men men. NCSoft har jeg kjennskap til. City of Heros 14 dagers trial, Linage (gratis sef) og Guild Wars har jeg fra før av registrert hos dem. Får se hva jeg gjør her da Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 NCsoft har nå annonsert gratisspillet Dungeon Runners, et massivt actionrollespill. Men så står det litt lengere nede Finn beste pris for Dungeon Runners i Gamer.no sin prisguide Dårlig humor seint på kvelden ja, men men. Betal for fordeler Lenke til kommentar
DaYlighT Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Bare meg som syns kontrollene var ekle? + at karakteren lager sånn at han stopper 1-2 sekunder etter at jeg har sluppet "W"-knappen Endret 31. mai 2007 av DaYlighT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg