Gå til innhold

Hvor finner jeg CPU-Z?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det så mye forlangt å bare få webside/produsent skrevet dersom neon her inne vet om det?

For dere som ikke visste det er Google en kjempefin måte å få virus og spyware på dersom du klikker på en av alle de millionene av fake-linker til populære programmer.

Viola. Der lærte dere noe nytt om fundamental datasikkerhet. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis du søker etter Cpu-z på google så ser man jo klart å tydelig at det første treffet som kommer opp linker til den ofisielle siden til programmet.

Btw: man kan jo ikke være redd for å søke på google, da er man litt vel optatt av sikkerhet synes jeg. Og man klarer som oftest å sile ut hvilke sider som en tvilsommme og hvilke som er til å stole på ved å se hvilken side de linker til.

Lenke til kommentar
Er det så mye forlangt å bare få webside/produsent skrevet dersom neon her inne vet om det?

For dere som ikke visste det er Google en kjempefin måte å få virus og spyware på dersom du klikker på en av alle de millionene av fake-linker til populære programmer.

8737790[/snapback]

And the clueless of the year award goes to....

Lenke til kommentar

8737790[/snapback]

And the clueless of the year award goes to....

8738515[/snapback]

Hehe, den der moret meg litt. :p

Google ordner det selvfølgelig slik at de mest infiserte sidene kommer opp først, og ikke de mest relevante sidene som faktisk inneholder det man søker etter. :thumbup:

Endret av nerf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...