Gå til innhold

Hei alle sammen!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

(postet netopp et nytt innlegg, men vet ikke hvor det ble av. vanskelig det her. skriver derfor et nytt)

Jeg er Mannemann, nylig pensjonert major ved Vernepliktsverket. Jeg er relativt ny til denne internetten og surfinga, men liker å lære. Jeg har mange sterke meninger om bl.a. innvandring, reiligion og selvsagt forsvaret! Kanskje litt fordomsfull også.

Jeg synes det er interessant med dette anonyme aspektet, det gir meg muligheten til å diskutere ting jeg ellers aldri ville tatt opp, f.eks. sexrelaterte temaer. Er det mulighet for å diskutere sex og fordommer, eller blir man refset for slikt?

Ser fram til mye kos med dere her på internettforumet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen hit. :)

Basert på hva du har sterke meninger om, vil jeg tro at du vil føle deg mest hjemme i forumets samfunnskategori.

Er det mulighet for å diskutere sex og fordommer, eller blir man refset for slikt?

Det finnes en egen kategori for denslags også, og den finner du som et underforum under Samfunn, her. Det kan imidlertid kanskje være en fordel å formulere fordommene på en konstruktiv måte som inviterer til diskusjon. ;)

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Her blir du refset for alt.

8737589[/snapback]

Jeg forstår. Det var jo litt dumt, hvorfor er det slik?

8737630[/snapback]

Fordi noen turds ikke har bedre å gjøre enn å refse andre.

8737640[/snapback]

men i en annen tråd jeg skrev i var det en som skrev "runke". Blir han refset for det?

Lenke til kommentar
Nå skal ikke jeg være fordomsfull, men av en eller annen grunn har jeg på følelsen at dette bare er tull  :roll:

8737695[/snapback]

Vi får ta det seriøst til noe motbeviser det. Synes jeg.

8737698[/snapback]

Jada, det er jeg helt enig i :)

Lenke til kommentar
Nå skal ikke jeg være fordomsfull, men av en eller annen grunn har jeg på følelsen at dette bare er tull  :roll:

8737695[/snapback]

Vi får ta det seriøst til noe motbeviser det. Synes jeg.

8737698[/snapback]

Er det meg dere prater om?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...