perpyro Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg lar meg på ingen måte påvirke av moten. Går i svart sommer som vinter og kommer jeg over en butikk med sorte nøytrale gensere kjøper jeg gjerne flere i samme slengen. Det irriterer meg forresten at jeg ikke får tak i runde solbriller lengere, de er gått av moten så de lages desværre ikke lengere. Men bare vent til de kommer på mote igjen, da skal jeg ha meg ei eske slike. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Kjøper stort sett klær og sko som jeg ikke kommer til å se på andre. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Tror virkelig noen her inne at de velger selv akkurat hva de vil kjøpe? Dere kjøper det de som lager klær bestemmer at de skal selge. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Tror virkelig noen her inne at de velger selv akkurat hva de vil kjøpe? Dere kjøper det de som lager klær bestemmer at de skal selge. 8784246[/snapback] Hæ? Såklart kjøper jeg det de som lager klærne velger å selge...hva ellers? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg påvirkes av flere stiler for så å lage min egen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Tror virkelig noen her inne at de velger selv akkurat hva de vil kjøpe? Dere kjøper det de som lager klær bestemmer at de skal selge. 8784246[/snapback] Dette hadde nok virket hvis det bare fantes 5 forskjellige klær i verden, men utvalget er så stort at man faktisk kan velge selv... Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Not if you're mainstream;) Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Går mer mine egne veger nå enn før, selv om jeg skal innrømme at jeg har blitt litt påvirka av musikken jeg hører på... Kjøper klær jeg selv liker, sminker meg slik jeg selv synes ser bra ut (om lipglossen så skulle være blå) og fortsetter med dette selv om jeg noen ganger kan få kritikk for av andre venner eller familiemedlemmer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå