Dan-Ove Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg prøver å lære meg litt dreamweaver og har laget en side med frames. Problemet mitt er at nå jeg legger det ut vises bare en av framene.. Hvordan får jeg alle på nett? Hva må jeg evt lagre de som? Må jeg ha en kode i "hoved-framen" som også starter de andre?? Og værsåsnill: Ikke flame meg fordi jeg bruker frames.. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Index.html filen inneholder anvisninger til hvilke HTML-filer som skal stå hvor, ta en google på "frames guide" e.l. og du finner sikkert noe. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Lenge siden jeg har brukt det progget. Men det skal være et sted der du kan velge hvor linken skal vises... _blank _main _frame .. husker ikke nøyaktig valgene. Lenke til kommentar
Dan-Ove Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 jeg fant feilen... Glemte index.html.. siden som "passer på de andre sidene" Men takk i alle fall Lenke til kommentar
mamort Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Likevel, prøv å la være å bruke frames. Med mindre du skal ha en side med veldig spesielle krav så TRENGER DU IKKE å bruke frames.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå