espman Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 SCO Group har oppdatert sin tjeneste som gjør det mulig å bruke Pocket PCer og smarttelefoner til å i sanntid overvåke Windows- og Unix-servere, samt desktoper. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Sånn har vi hatt på jobb så lenge jeg har jobbet her i hvert fall, SMS-varsling ved server-/ skriver-/ og arbeidsstasjonstrøbbel. Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Sånn har vi hatt på jobb så lenge jeg har jobbet her i hvert fall, SMS-varsling ved server-/ skriver-/ og arbeidsstasjonstrøbbel. 8749284[/snapback] Skulle akkurat til å si det samme. Skjønte ikke helt hva nyheten var her... //Torgeir Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 etter det jeg vet har det eksister muligheter for fjernstyring av pc med windows på i mange år. Jeg prøvde det mot server 2003 for 2 år siden. Det fungerte fint, jævlig dyrt og tregt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå