abene Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Google kjøper et sikkerhetsselskap som utvikler teknologi mot skadelig programvare på nettsider. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Må si at jeg liker hvordan Google utvikler seg. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Google er virkelig i oppkjøpshumør for tiden. Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ser også at VG har dette, uten at jeg skjønner hva det betyr: "Teknologien lager en såkalt "Demilitarized Zone" (DMZ)-sone mellom skrivebordet i Windows og programmer som lastes ned fra nettsider eller e-postmeldinger som åpnes i Microsoft Outlook." Skrivebordet i Windows? Mener man selve OS'et eller filmappen "Skrivebord" Eller mener man at programmer kjøres med spesiell overvåkning av hvilke rettigheter de har? Er det bare nedlastede programmer (fra nettsider, ikke FTP...) som er utsatt for dette, og ikke f.eks programmer fra en memory stick? Jeg syntes det kunne vært forklart noe bedre. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Enig adder1972, kunne vært betydelig bedre spesifisert. Jeg tipper på at programmet plugger inn i browseren og outlook direkte, og ikke f.eks. memory stick. Gidder ikke sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå