VikinGz Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 litt dårlig formulert kanskje men tenkte å kjøpe meg en xbox 360, og har noen spørsmål angående den. Microsoft Xbox 360 Premium Hva følger med i den utgaven? Hvordan er spillinga av gammle spill som man har fra xbox? Jeg har noen backuper av gamle spill som gikk sund under flytting i fjord, men man kan vell ikke bruke disse på xbox 360? Hvordan er det med streaming over nettverket? Jeg har en filserver med iso og img filer av alle mine dvder, kan man streame de slik man kan på en chippa xbox? Hvilke lyd og video tilkoblinger har man? Støtter alle spilla 720p? evt høyere? Kan man bruke spaker o.l fra gamle xboxen? evt fjernkontroll? Ja jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffa på konsol siden Lenke til kommentar
FairCaptain Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) De fleste av dine gamle xbox spill vil fungere utmerket. Du vil til og med kunne merke at det er hakket bedre bildekvalitet og lydbilde hvis du spiller på 360'en. Alle spill til xbox 360 støtter en minimum oppløsning på 720p. Du kan ikke bruke noen av dine gamle kontrollere eller fjernkontrollere. Du har component og kompositt utganger sammen med en optisk lydkabelutgang. Du får også kjøp VGA kabel til 360'en. Streaming over nettverket fungerer helt fint. Man kan se på filmer, bilder og høre på musikk. Endret 30. mai 2007 av FairCaptain Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hva følger med i Premium? Konsollen (selvsagt), harddisk (20 gb), komponentkabel, strømkabel og strømadapter, headset og en trådløs kontroller. Spille gamle spill: Noen virker, noen virker ikke. Sjekk denne listen: http://www.xbox.com/en-US/games/backwardco...tygameslist.htm Backup av spill: Nei, det kan du ikke. Streaming over nettverk: Ja, søk litt i forumet så finner du flere guider til dette. Streaming av WMV filer (HD eller ikke HD) virker bare du deler dem. Streame iso og img: Nei, det går ikke. Men du kan mounte dem, og spille dem via Media Center på 360'n. Lyd og video: Med i premium pakken følger det jo komponentkabelen, så du kan benytte komponent eller kompositt (Rød, hvit, gul). Alternativt kan du kjøpe Scart kabel eller VGA kabel. På lydsiden kan du også bruke optisk tilkobling. I fremtiden på Elite utgaven kan du benytte HDMI. Støtter alle spill 720p? Alle spill som er lansert for 360'en støtter 720p eller 1080i, og noen spill støtter 1080p. Gamle kontroller eller fjernkontroll: Nei, det er ikke mulig. Endret 30. mai 2007 av xenonnet Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 ok, det høres egentlig toppers ut =) hva mente du med dette: Streame iso og img:Nei, det går ikke. Men du kan mounte dem, og spille dem via Media Center på 360'n. Altså er det mounte program i xbox 360? eller må jeg mounte den på serveren også dele de? Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du må nok mounte på serveren din Lenke til kommentar
kristofferlol Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 kan man lagre savegames fra vanlige xbox spill på hardisken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg