pwned Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har ikke prøvd... og har ikke planer om det heller... :S ekkelt a gitt... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har ikke prøvd... og har ikke planer om det heller... :S ekkelt a gitt...8785353[/snapback] Ekkelt fordi? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Veit ikke... det bare virker ekkelt at han smører på noe greier... Er ikke helt into kondom heller, så kan være en sammenheng der... Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er jo ikke ekkelt.. Litt moro faktisk.. Og det blir mye mer behagelig.. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 hehe... hvis dama er ordentlig våt, så er vel det det samme... Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 hehe... hvis dama er ordentlig våt, så er vel det det samme... 8795682[/snapback] Nja, man kan jo tro det, men glidemiddel gir også en litt annen funksjon selv om hun er våt.. Men hva viss hun ikke er det? Er ikke alle som er våt hele tiden vet du.. Og det kan skje skader i underlivet om det er "tørt" Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 hehe... hvis dama er ordentlig våt, så er vel det det samme... 8795682[/snapback] Nja, man kan jo tro det, men glidemiddel gir også en litt annen funksjon selv om hun er våt.. Men hva viss hun ikke er det? Er ikke alle som er våt hele tiden vet du.. Og det kan skje skader i underlivet om det er "tørt" 8795732[/snapback] Fullt klar over det... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Veit ikke... det bare virker ekkelt at han smører på noe greier...Er ikke helt into kondom heller, så kan være en sammenheng der... 8795632[/snapback] Du bør venne deg til både glidemiddel og kondomer om du skal være sexuelt aktiv. Plutselig en dag så blir lillemannen grønn og detter av. Og om du synes glidemiddel er ekkelt å smøre på, hva med det du tørker av når du er ferdig? Endret 6. juni 2007 av perpyro Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvis man ikke bruker kondom og glidemiddel så faller den av? Jeg er redd, jeg har aldri brukt kondom aktivt og glidemiddel bruker jeg bare en gang i blant. Nå er jeg faktisk livredd for at den blir grønn. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Veit ikke... det bare virker ekkelt at han smører på noe greier...Er ikke helt into kondom heller, så kan være en sammenheng der... 8795632[/snapback] Du bør venne deg til både glidemiddel og kondomer om du skal være sexuelt aktiv. Plutselig en dag så blir lillemannen grønn og detter av. Og om du synes glidemiddel er ekkelt å smøre på, hva med det du tørker av når du er ferdig? 8798393[/snapback] Tull og vas. Kondomer er noe jeg personlig Hater. Hater virkelig følelsen av en gummi "pose" hengene rundt pik*en.. Mister så sykt mye av følelsen. Glidemiddel derimot er herlig Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Dette er det beste glidemiddelet! Har prøvd utallige merker og alle tørker inn etter kort tid eller blir klumpete. Dette varer nesten til du dusjer dagen etterpå! Fås kjøpt på nettet eller kondomeriet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Dette er det beste glidemiddelet! Har prøvd utallige merker og alle tørker inn etter kort tid eller blir klumpete. Dette varer nesten til du dusjer dagen etterpå! Fås kjøpt på nettet eller kondomeriet. 8801588[/snapback] Må vell teste denne da Silikon eller vannbasert? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) [Tull og vas. Kondomer er noe jeg personlig Hater. Hater virkelig følelsen av en gummi "pose" hengene rundt pik*en.. Mister så sykt mye av følelsen. Glidemiddel derimot er herlig 8801464[/snapback] Norske gutter hater kondom like mye som de elsker klamydia. Endret 7. juni 2007 av perpyro Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Skremselspropagandaen raser i S&S fortsatt, ser jeg. ^^ Skulle tro man fikk klamydia bare av å runke uten kondom, og at det bare oppstår fra intet. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Babyolje fungerer utmerket det også Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Skremselspropagandaen raser i S&S fortsatt, ser jeg. ^^ Skulle tro man fikk klamydia bare av å runke uten kondom, og at det bare oppstår fra intet. 8806780[/snapback] Klamydia er vanvittig utbredt og det har økt vanvittig de siste årene... Tror ikke det er tilfeldig... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Skremselspropagandaen raser i S&S fortsatt, ser jeg. ^^ Skulle tro man fikk klamydia bare av å runke uten kondom, og at det bare oppstår fra intet. 8806780[/snapback] Klamydia er vanvittig utbredt og det har økt vanvittig de siste årene... Tror ikke det er tilfeldig... 8807196[/snapback] Kunnskap hjelper nok, men et burde holdes saklig. Det skal ikke bli som the war on drugs hvor et drag med hasj gjør deg til narkovrak, ei heller får man Aids av ubeskyttet sex. Man _kan_ få det, men det er bedre om folk vet mer enn at de blir skremt. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Helt enig i det, Steffypants, men når Klamydia begynner å bli en epidemi, så er vel det en pekepinn på at ungdom trenger å få en liten øyeåpner...? Hadde opplysning alene fungert, så hadde ikke de tingene du nevner vært et problem og folk sitter som regel i ettertid og spør: "Hmmm... hvordan kunne dette skje meg?". Litt av poenget er at ALLE har like stor fare for å få det hvis man ikke beskytter seg og Klamydia er litt spesielt, i og med, at man kan ha det uten å være klar over det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Jeg vet om tilbud om testing fordi jeg selv oppsøkte informasjon om det, i forbindelse med at en jente spurte om jeg ikke kunne gjøre det. Jeg trodde det fortsatt måtte gjøres på en småubehagelig måte, men lærte at det ikke var tilfelle, og at man kunne ta urintest. Jeg følger mer med på skolen enn folk flest, hvis ikke jeg har fått dette med meg må jeg anta at andre ikke har det heller. Jeg er ikke ONS-typen, og derfor foretrekker jeg å heller ta testen sammen med jenten, bekrefte for hverandre at vi er sykdomsfrie og kunne ha et sexliv uten bekymringer for sykdommer, å alltid ha kondom tilgjengelig, osv. edit: ONS uten kondom er helt klart ikke noe jeg støtter, jeg vil bare få vekk paranoiaen fra så mange som ikke tør ta sjanser fordi "man vet jo aldri". Da er det greit å informere om at man enkelt kan vite, og at det er raskt, smertefritt og fører til trygghet. Endret 7. juni 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg